Geplaatst 3 uur geleden3 u. Vandaag op de kop af 56 jaar geleden.... en voor de zeezenderfreak alsof het gisteren was.... testuitzendingen vanaf de Mebo-2. In "TeleVizier" had ik toen in 1970 de eerste foto's van het schip gezien, man, wat maakte dat een indruk op me in die tijd.Wat me meteen opviel was de brom die in het signaal zat, later hoorde je dat ook regelmatig op Caroline als ze met de 50kW zender in de lucht waren.De digitale bron van deze 2 opnames komt van "de buren" in 2003 en bij mij staan ze op CD-R "RNI disc-3 track 2 en 3"RNI 19 Februari 1970 - 19:53-2100 uur - Test met Roger Day en Horst Reiner Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren RNI 19 Februari 1970 - 2100-2154 uur - test met Roger Day Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Enjoy...GroetHenk Kruize
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Kijk dit blijft mooi en je gaat er mee terug in de tijd . Was toen dus 12 en had overal een radio staan.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.