Geplaatst 2 uur geleden2 u. Deze opname net beluisterd, oh, een uurtje heerlijke "offshore radio", snelle presentatie, heel veel jingles en leuke muziek, Stevie op zijn allerbest!!!Weet iemand trouwens hoe de tune heet waarmee Stevie zijn programma begint?Het is nog uit de RNI test periode, eerst had ik daar mijn twijfels over maar halverwege de show heeft Stevie het nog over de "test transmissions".Digitale kopie, 2003, van "de buren" en bij mij CD-R "RNI disc 14 track 20"RNI - 23 Februari 1971 - 21:00-22:00 - Stevie Mericke Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Fijne ZondagGroetHenk Kruizeen nog wat CD-R plaatjes met zeezender opnames
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur 22 minuten geleden zei Piet van der Vooren:Stevie Merike en Alan WestEn beide zijn later ook betrapt met "dingen die niet door de beugel konden" en die te maken hadden met jonge kinderen...... Henk
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.