Geplaatst 6 uur geleden6 u. Volgens mij het een super bekende jingle, maar ik kan er even niet op komen. En met 'even' bedoel ik: ik zit me al >1 jaar af te vragen waar het vandaan komt.NPO? BNR? Ergens anders? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 6 uur geleden6 u. 28 minuten geleden zei cowboy:Volgens mij het een super bekende jingle, maar ik kan er even niet op komen. En met 'even' bedoel ik: ik zit me al >1 jaar af te vragen waar het vandaan komt.NPO? BNR? Ergens anders? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Is volgens mij van NPO Radio 1, gebruikt voorafgaand aan een nieuwsbericht.12 minuten geleden zei Henk-Anna Loog:Een bumper zit toch aan de voor en achterkant van een auto?????HenkJe zit hier op het verkeerde forum, Henk. Je moet naar autotrefpunt.nl... 😁 6 uur geleden6 u. bewerkt door Piet van der Vooren
Geplaatst 4 uur geleden4 u. 1 uur geleden zei Theo PE1OPQ:Radio 1 is deze bumper, voor het nieuws.TheoVolgens mij radio 1 voor. het sterblok.
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Auteur Aha, dus toch! Dank. Weten jullie ook van wanneer tot wanneer deze is gebruikt?
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 50 minuten geleden zei cowboy:Aha, dus toch! Dank. Weten jullie ook van wanneer tot wanneer deze is gebruikt?volgens mij wordt ie nog steeds gebruikt.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.