Geplaatst 16 uur geleden16 u. Populair bericht En de volgende opname van mijn kant.Een van Gerard de Vries en Tineke uit 1969.Een precieze datum kan ik niet ontdekken.Wie meer info heeft: GRAAG!!! Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 15 uur geleden15 u. Het was denk ik het programma "Sliep uit". Het was geen lang leven geschoren. Tinus en Gerard pasten helemaal niet bij elkaar. Gerard de Pietje precies en Tinus het tegenover gestelde. Dus "Sliep uit" was eigenlijk snel verdwenen. Er is eigenlijk maar 1 foto van. De herkomst is mij onbekend. 1 uur geleden1 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 15 uur geleden15 u. Auteur Nou ja, in ieder geval leuk voor de verzamelaars van Veronica materiaal.We hebben 't maar weer digitaal en gered voor het nageslacht.Alhier gaat de volgende vast de computer in.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 14 uur geleden zei Juul:Het was denk ik het programma "Siep uit". Het was geen lang leven geschoren. Tinus en Gerard pasten helemaal niet bij elkaar. Gerard de Pietje precies en Tinus het tegenover gestelde. Dus "Siep uit" was eigenlijk snel verdwenen. Er is eigenlijk maar 1 foto van. De herkomst is mij onbekend.Juul,Ik dacht dat de programmatitel Sliep uit is. Of heb ik het mis?
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 21 minuten geleden zei Gerard van den Ende:Juul,Ik dacht dat de programmatitel Sliep uit is. Of heb ik het mis?Nee je hebt het niet mis. Ik ga het verbeteren. (m'n ogen hé?)
Geplaatst 18 minuten geleden18 min. 15 uur geleden zei Bolsenbroek:En de volgende opname van mijn kant.Een van Gerard de Vries en Tineke uit 1969.Een precieze datum kan ik niet ontdekken.Wie meer info heeft: GRAAG!!! Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Frits,Bedankt voor deze opname. Een precieze datum heb ik niet kunnen vinden. Wel dat het uit december 1969 moet zijn. De opname duurt ruim 36 minuten en er zit een knip in op 21 min 33 sec nadat Freek Simon het nieuws van 11 uur heeft voorgelezen.Ik zou hem als volgt omschrijven:Veronica 19691200 1039-1130 Tineke & Gerard de Vries Sliep uit edit 36 min
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.