Geplaatst 2 uur geleden2 u. Deze opnamen komen uit het archief van Helmut Slawik. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Helmut heeft me onlangs een aantal Compact Cassettes gestuurd met veel opnamen uit de jaren 1994 en 1995, waaronder deze met Leo. De opnamen zijn van een aantal verschillende radiostations. Tot nu toen ben ik tegengekomen : Radio Noordzee Nationaal, Radio 80, Holland FM, RTL Rock Radio, Veronica op Radio 2, Veronica op Radio 3, Radio 538, Radio Bloemendaal, Mellow 1557, Virgin 1215, BFBS en Radio Caroline. De komende tijd ga ik die hier op het forum delen. Met grote dank aan Helmut voor het beschikbaar stellen! 9 minuten geleden9 min. bewerkt door Ben
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur Martin, je schrijft "een en dezelfde link" , er staat maar één link in de posting hierboven, ik begrijp je niet.
Geplaatst 34 minuten geleden34 min. Het is 1 link die verwijst naar de twee opnames. Klopt gewoon.Maar wat niet klopt: datum en tijd. Het is 27-08-1995, 0200-0400, Leo van der Goot die twee uur lang het programma Kink FM presenteerde op Radio 3FM.0000-0200 was het Rob Stenders, 0400-0600 Arjan Grolleman.
Geplaatst 34 minuten geleden34 min. 34 minuten geleden zei Ben:Martin, je schrijft "een en dezelfde link" , er staat maar één link in de posting hierboven, ik begrijp je niet.Klopt en als ik daarop klik, krijg ik 2 links die allebei hetzelfde zijn
Geplaatst 7 minuten geleden7 min. Auteur 24 minuten geleden zei Vincent:Het is 1 link die verwijst naar de twee opnames. Klopt gewoon.Maar wat niet klopt: datum en tijd. Het is 27-08-1995, 0200-0400, Leo van der Goot die twee uur lang het programma Kink FM presenteerde op Radio 3FM.0000-0200 was het Rob Stenders, 0400-0600 Arjan Grolleman.Dank je, Vincent. Ik had 'm in eerste instantie gedateerd op 26 Augustus (de dag van het ongeluk met het watervliegtuig). Maar ik had gemist dat er de nacht daarna een slot op Radio 3 was met de naam Kink-FM 😀 Ik heb 't aangepast.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.