Geplaatst 3 uur geleden3 u. Ik heb Caroline aanstaan op de sdr en opeens viel de audio weer uit. Terwijl ik naar scherm keek zag ik een morse signaal voorbij komen op 599 kHz (1010 CET). Kon nog net een schermprint maken.
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Als je audio fragment hebt dan kan ik het een zendamateur die morse kent vragen.
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Auteur Je moet van onder naar boven 'lezen' . Ik kom uit op 3EAA4 wat laatste deel aangaat. Was te laat toen ik het zag om op te nemen.RadiopediaMorseMorse is een communicatiecode, bestaande uit met tussenpozen uitgezonden signalen, die letters, leestekens en cijfers representeren. De code werd in 1835 uitgevonden…
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Auteur XOE, 597.5 3EAA4 (beacon/ndb) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren XOE: Deze specifieke code wordt in de luchtvaart en maritieme navigatie soms gekoppeld aan internationale wateren of zenderlocaties die niet direct tot één specifiek land behoren (vaak gebruikt voor testdoeleinden of specifieke bakens).Lijkt een maritiem geval te zijn. Of in de haven of op de Noordzee.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur 51 minuten geleden zei Juul:Booreiland dus.Het is de Thialf: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Hij ligt nu bij Rozenburg. Vandaar dat ik hem zo goed kon ontvangen.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.