Geplaatst 1 uur geleden1 u. Dit is de eerste van een reeks opnamen, die ik ga plaatsen, uit het archief van wijlen Paul van Gelder, ook wel bekend als Harky. Deze opnamen komen van cassettes, die beschikbaar zijn gesteld door Sieka van Gelder-Snip, Paul's echtgenote. Paul presenteerde voor de VARA op Radio 1 het programma "Geen Tijd" en later ook "Over de Schutting". Paul liet zich graag inspireren door Kenny Everett en was een veelzijdig muziekkenner en muzikant. Vaak had hij muzikanten of hele muziekgroepen op bezoek in de studio, die dan live optraden. Zelf heb ik Paul niet gekend. Ik wil graag anderen uitnodigen, die met Paul hebben gewerkt en hem kenden, hun herinneringen aan Paul hier te delen. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.