Geplaatst Gisteren om 16:001 d. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren TROS-R2-Onbekend09-0910-1000-DanielDekker-GoudenUren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren TROS-R2-Onbekend09-1000-1100-DanielDekker-GoudenUren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren TROS-R2-Onbekend09-1100-1140-DanielDekker-GoudenUrenWie kan deze dateren?
Geplaatst 13 uur geleden13 u. Dag Roel,Vermoedelijke datum: maandag 1 juli 2002. De link werkt bij mij prima.Groet, Bertus
Geplaatst 41 minuten geleden41 min. Ja; ok hou het ook op maandag 1 juli 2002.De weerman had een uitgebreid overzicht over het weer van de voorgaande maand juni 2002.
Geplaatst 14 minuten geleden14 min. Ik zie hier zoveel "Gouden uren" voorbij komen. Persoonlijk vind ik het niet zo'n bijzonder programma. Het was "plaatje op plaatje af".Maar ik ben niet de gemiddelde luisteraar.Hier twee foto's die ik maakte in TROS st.3 met Daniel ( Henk) tijdens de Gouden uren.Ik ben wel nog steeds jaloers op de STUDER CD spelers. 13 minuten geleden13 min. bewerkt door Juul
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.