Geplaatst 4 uur geleden4 u. Bedankt voor deze interessante informatie Juul.Ik herinner me nog dat ik in een klein bootje op zee in de buurt van de philippijnen naar deze zender kon luisteren, dat was wat dat betreft de goede oude tijd.V.G. Jan Wouda Almere.
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Auteur Dag Jan,Jij zat ver weg. Ik woonde toen op 5 km. afstand van de zenders. En m'n ICOM R70 ontvanger gaf geen krimp.Dit is ook leuk om te lezen. We mochten als zendamateurs de antennes als proef gebruiken.PS. Wat deed je daar? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Hi Juul . ik was in dat land vanwege vakantie met mijn toenmalige vrouw uit het midden van de philippijnen, we waren daar bij haar familie op visvangst.Het bewijst dat je ontvanger een goede verwerking van zo een sterk signaal had.Hoe kon je de antennes van RNW gebruiken , mochten jullie als zendamateurs aankoppelen als de grote zenders uitstonden? .Jan.
Geplaatst 50 minuten geleden50 min. Auteur Dag Jan,Het was een eenmalige "test" voordat de zenders echt in gebruik werden genomen en er moesten speciale pluggen gemaakt worden als ik mij goed kan herinneren. Maar dat staat in dat artikel als ik mij nier vergis. Ik gebruik de ontvanger nog steeds.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.