Geplaatst Vrijdag om 12:32 2 d. Populair bericht Het is al weer 48 jaar geleden dat dit programma werd uitgezonden, we zaten nog in de "seventies" en de Disco-rage nam een aanvang met Saturday Night Fever, Travolta in zijn witte pak.... toen super actueel, nu "vintage". Time flies when you're having fun... Deze opname net in de CD-R speler gehad en deel hem nu met jullie. Het is een "boord-opname" en de digitale versie heb ik ooit, in 2007, bij "de buren" gedownload. Bij mij komt ie van CD-R "Mi Amigo disc 23 track 16".Radio Mi Amigo - 8 mei 1978 - 0800-0900 - Ook Goeiemorgen - Ferry Eden Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren EnjoyGroetHenk Kruize
Geplaatst 7 uur geleden7 u. Dank je voor weer deze prachtige geschiedenis vanaf de noord zee.Ik ben ook benieuwd naar Ferry z'n nieuwste boek.
Geplaatst 5 uur geleden5 u. Auteur 2 uur geleden zei Eric RadioMonique:Ik ben ook benieuwd naar Ferry z'n nieuwste boekJa, ik ook, vorig jaar al ingetekend en betaald, Ferry heeft er veel werk aan. Maar, Ferry kennende gaat het weer een prima boek worden net zoals zijn Mi Amigo boek. Goed van verhaal, mooie foto's en een kwalitatieve goede druk. Tegenwoordig worden veel boeken "gelijmd" met als gevolg, na een jaartje laat dat los en zit je met een kaft vol losse velletjes. Voorbeeld, "Last of the pirates" van Bob Leroi, de eerste uitgave was netjes ingebonden en kwalitatief, daarna kwam de tweede druk, gelijmd en de pagina's viel al snel los uit elkaar, jammer.Fijne ZondagHenk Kruize
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 4 uur geleden zei Henk-Anna Loog:"Last of the pirates" van Bob LeroiBob Noakes. ;-)
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.