Geplaatst 56 minuten geleden56 min. Dit stond achterop de Hilversum III Troetel Elpee uit 1971. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 26 minuten geleden26 min. Van Herman Stok heb ik een mooie herinnering, op de "Firato 1971" in het RAI-gebouw in Amsterdam stond toen een stand van Hilversum-3, met een "glazen studio" waar de eerste selfsupporting Hilversum-3 studio stond opgesteld. Toen ik daar als 16-jarige was in 1971 zag ik Herman Stok zijn programma maken, hij speelde een nieuwe single "Back street luv" van Curved Air.... man, wat was dat een mooi nummer. Als ik nu in 2026 dat nummer weer hoor dan ben ik weer terug in die RAI-hal waar die studio stond.... en zie Herman die plaat draaien... sweet memories.Henk Kruize
Geplaatst 4 minuten geleden4 min. Auteur Leuke herinnering, Henk! Curved Air met Back street luv, ook één van mijn favorieten. En d'r waren nog wat nummers uit diezelfde periode, die ik leuk vond. Een aantal daarvan stonden op zo'n Top of the Pops LP, vertelde een vriend van me en die LPs waren niet zo duur. Dát kon ik toen wel betalen. Dus ik op de fiets naar Pols Platenbar in Wageningen en de LP gekocht. Wat een teleurstelling, het waren allemaal covers. Uiteindelijk de single toch maar gekocht. En die LP, die staat nog steeds in de kast. Dat was dezeTOP OF THE POPS LPsEuro 1Tracks: Side 1 Mamy Blue New recording Let Your Yeah Be Yeah Back Street Luv Don't Let It Die Borriquito New recording Black And White Side 2 Bangla Desh Soldiers Who Want To Be Heroes...
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.