Geplaatst 1 uur geleden1 u. Deze is ook leuk, in de stijl van Gary Stevens, uit de USA Jack Spector.... Wat was radio toen toch leuk, natuurlijk komt het ook door de muziek!! Onderzoek heeft ooit uitgewezen dat je muzikale favorieten tot je 30e levensjaar, je "eeuwige" favoriete soort blijft.... Ben ik het helemaal mee eens. Afgelopen Zaterdag naar het songfestival gekeken en, ja, ik heb het helemaal uitgezeten zonder paniekaanvallen te krijgen... laat ik het zo zeggen, als dit de moderne muziek is dan is het niet mijn kaasje. "Bangaranga"...leuk voor de TikTokkers, maar voor mij is het geen nieuwe uitdaging om mijn favoriete muziekkeuze op te frissen. Maar..... ieder zijn keuze, heb ik respect voor.Gaan wij lekker op de "sixties" tour... "Boomers Paradise!!!!". Ieder zijn meug.... jong en oud!Digitale kopie van "De buren" uit 2005 - Mijn archief: "Caroline sixties - Disc 2 track 2"Radio Caroline South - Vrijdag 20 Mei 1966 - 1900-2000 - Jack Spector Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren EnjoyHenk Kruize 1 uur geleden1 u. bewerkt door Henk-Anna Loog
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.