May 21May 21 Popular Post Ik was in 1985 heel groot fan van Laser 558 en dan vooral van de "Sixties Sunday", een oude en nieuwe hit om-en-om, man, het klonk fantastisch. Tel daarbij op dat het signaal op 558kHz punt-en-punt gaaf doorkwam. Net weer even lekker naar geluisterd, Liz west en Tommy Rivers... en dan ben je echt weer 41 jaar terug in de tijd en denk je sideways terug naar wat je allen in die tijd deed en nog wou doen en wilde plannen had... en wat er uiteindelijk niet van kwam :) In Mei 1985 hadden mijn echtgenote en ik net 1 maand de sleutels van onze eerste nieuwbouw koopwoning en alles rook nog nieuw in huis... Vooral in de "radio shack" gevestigd in de kleinste slaapkamer, mijn stekkie waar ik naar zeezenders uit heden en verleden luisterde. Een soort zoals ze het nu "Mancave" noemen en waar mijn echtgenote Plonie slechts sporadisch verbleef. Meestal was het met de kreet "Eeeeeeten, kom je onderhand eens naar beneden...." en dit met een uitdrukking op haar gezicht alsof ze op oorlogspad was....Groot was mijn teleurstelling toen het in November van dat jaar met Laser 558 ten einde kwam, een jaartje later, December 1986 was het weer even leuk luisteren naar "Laser Hot Hits", maar ook dat was exit in April 1987 door mismanagementDigitale kopie komt van "de buren" in 2004 - Mijn archief: CD-R "Laser 558/576 Disc-3 track 5 en 6Laser 558 - 12 Mei 1985 - 1204-1300 - Sixties sunday - Liz West This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Laser 558 - 12 Mei 1985 - 1300-1409 - Sixties sunday - Tommy Rivers This is the hidden content, please Sign In or Sign Up GroetjesHenk Kruize
May 23May 23 Dag Henk,Van 1204 tot 1300 is dit Chris Carson ipv Liz West. Na 15 min. kan je dit horen..In de lijst van Jan Frevos ook zo opgegevenGr. Rony
May 23May 23 He Hank,Je schrijft dat je e.e.a. beluisterd hebt. Hoe doe je dat? Ga je er voor zitten of ga je ondertussen wat anders doen?Ik luister soms zaken in de auto vanaf een memory stick.
May 23May 23 Author 41 minuten geleden zei Juul:Ga je er voor zitten of ga je ondertussen wat anders doen?Lekker op de achtergrond als ik met andere dingen bezig ben, en soms als achtergrond op de PC..... Een beetje net als vroeger toen het programma actueel op de radio was. Gewoon lekker terug in de tijd.... GroetHenk
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.