Geplaatst 49 minuten geleden49 min. Ik was in 1985 heel groot fan van Laser 558 en dan vooral van de "Sixties Sunday", een oude en nieuwe hit om-en-om, man, het klonk fantastisch. Tel daarbij op dat het signaal op 558kHz punt-en-punt gaaf doorkwam. Net weer even lekker naar geluisterd, Liz west en Tommy Rivers... en dan ben je echt weer 41 jaar terug in de tijd en denk je sideways terug naar wat je allen in die tijd deed en nog wou doen en wilde plannen had... en wat er uiteindelijk niet van kwam :) In Mei 1985 hadden mijn echtgenote en ik net 1 maand de sleutels van onze eerste nieuwbouw koopwoning en alles rook nog nieuw in huis... Vooral in de "radio shack" gevestigd in de kleinste slaapkamer, mijn stekkie waar ik naar zeezenders uit heden en verleden luisterde. Een soort zoals ze het nu "Mancave" noemen en waar mijn echtgenote Plonie slechts sporadisch verbleef. Meestal was het met de kreet "Eeeeeeten, kom je onderhand eens naar beneden...." en dit met een uitdrukking op haar gezicht alsof ze op oorlogspad was....Groot was mijn teleurstelling toen het in November van dat jaar met Laser 558 ten einde kwam, een jaartje later, December 1986 was het weer even leuk luisteren naar "Laser Hot Hits", maar ook dat was exit in April 1987 door mismanagementDigitale kopie komt van "de buren" in 2004 - Mijn archief: CD-R "Laser 558/576 Disc-3 track 5 en 6Laser 558 - 12 Mei 1985 - 1204-1300 - Sixties sunday - Liz West Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Laser 558 - 12 Mei 1985 - 1300-1409 - Sixties sunday - Tommy Rivers Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren GroetjesHenk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.