July 4Jul 4 Popular Post Tijdens werkzaamheden aan boord van de MV Mi Amigo raakten op 3 Maart 1974 twee bemanningsleden gewond, Peter Chicago deed live een oproep aan de luisteraars om het kantoor te bellen zodat ze contact met de Mi Amigo konden maken. Luister mee...Digitale kopie "De buren" in 2005 - CD-R "Mi Amigo disc-10 track-1"Radio Mi Amigo - 3 Maart 1974 - 0600-0645 uur - Peter Chicagohttps://pixeldrain.com/u/vPkWPfN2Fijne ZaterdagHenk Kruize
July 5Jul 5 Author 2 uur geleden zei Andree:Nu de ham vraag, wie kreeg je aan de lijn?Nou, meestal Charlotte Ribbelinck maar je kon ook een Engelse DJ aan de lijn krijgen, maakte het zelf in 1973 mee, ik was lid geworden van de Caroline Club, netjes 10 Gulden gestuurd, maar ik hoorde er niets meer van. Dus gebeld naar "Caroline House" en ik kreeg een heel verwarde Engelsman aan de lijn die wat onverstaanbaars brabbelde en daarna de hoorn erop gooide.... Gaf mijn "Caroline gevoel" toen wel een flinke deuk.Henk Kruize
July 5Jul 5 Het eerste (telefoon) nummer in Hoek van Holland, waarschijnlijk Koos van Duin of Leunis Troost, het tweede (telefoon) nummer in Leidschendam waarschijnlijk Samantha Dubois en dat waren geen telefoonnummers van het kantoor in Den Haag, want Charlotte Ribbelink was daar niet op een zondag.