Geplaatst Zondag om 09:55 3 d. Vandaag benieuwd naar de maandelijkse update van De Pirate radiohall of fame..... maar ik denk dat ze hun beveiliging niet op orde hebben. Dit is het resultaat... (was vorig jaar ook een aantal dagen)Henk Kruize Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst Zondag om 10:11 3 d. Bedankt voor de melding, Henk. Ik heb Jon een e-mail gestuurd. Het security certificate van de website lijkt verlopen te zijn. Kwestie van een nieuwe installeren.
Geplaatst Zondag om 10:17 3 d. Auteur 4 minuten geleden zei Ben:Ik heb Jon een e-mail gestuurdMet mijn hartelijke dank, de Pirate Radiohall of fame is al jarenlang een van mijn favoriete sites.Fijne Zondag BenHenk Kruize
Geplaatst Zondag om 10:42 3 d. Dank je, Henk. Jij ook. Jon schrijft me dat het probleem bij de hosting provider, zit die moet het vervangen, maar heeft dat niet gedaan. Hij hoopt dat het snel opgelost kan worden.Wist je trouwens dat Jon (Myer) een lange carrière achter de rug heeft bij Capital Radio (ruim 14 jaar) en de BBC (ruim 23 jaar) en niet bij "The Pirates". Op linkedin staat zijn carriere beschreven. Bij Capital radio heeft hij onder andere Alan Freeman’s rock shows, “Pick of the Pops” geproduceerd.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.