Geplaatst 3 uur geleden3 u. Ja daar speelden de Stones op mee. Maar heeft niks met onze nieuws tune te maken. 3 uur geleden3 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Auteur 1 uur geleden zei Henk:Ik denk The Andrew Oldham Orchestra Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Dank je Henk.
Geplaatst 50 minuten geleden50 min. 12 uur geleden zei Vincent:Dit zegt Het Complete Tunes Boek over CCS Hundred Highways: Jarenlang de springerige tune van de Radiorebus en Hitbewust op Radio Veronica. Vanaf 1976 werd het ook de tune van de Top honderd aller tijden bij Veronica als omroep. Daarvoor had de plaat al een heel leven als tune van Ed Stewart op Radio London. Van de Ip Holiday for Guitars.De tekst die jij hierboven geeft, staat in mijn Complete Tunes boek bij Buddy Merrill - Lover. Mijn Tunes boek is een latere uitgave uit 2022 met een Voorwoord van Gerard Ekdom.Bij CCS Hundred Highways staat op blz 107:"eerste tune van Veronica's Radiorebus in de zeezendertijd. Bekend door de zinssnede 'maar die letters krijg je niet zomaar, daar moet je wel wat voor doen'. Het tellen van de letters werd meestal live gedaan door een 'kronkelende' juffrouw op de schoot van één van de dj's. Hundred highways werd in de omroepdagen tune van Veronica's Sport. En tevens van Veronica's Radioshow, vanaf 1976 het nieuwsprogramma in de late avond op Hilversum 1. De zang van Alexis Corner werd voor het tunesgebruik handzaam verwijderd."Excuses voor de verwarring die ik zaaide met mijn vraag over Buddy Merrill.Rink
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.