Geplaatst 1 uur geleden1 u. Ik ben kort geïnterviewd tijdens Jukebox (die toen door Anushka gepresenteerd werd), en zou het leuk vinden om die opname nog eens te horen. Is die opname misschien ook bewaard gebleven en beschikbaar?Wat extra gegevens:vermoedelijke opname datum 12 augustus 1974vermoedelijke uitzenddatum 14 of 15 augustus 1974, 18.00 - 19.00 uurprogrammanaam: Jukeboxpresentatie: Anushka (eigen naam: Judith de Leeuw, of: Judith Dirkse - de Leeuw), zij presenteerde dit programma vanwege ziekte van Stan HaagIn dit veroekplaten programma was een van de gedraaide platen: Mireille Mathieu Mon credoDe uitzending kan ook een week later geweest zijn, maar ik denk dat ik de juiste week (12-19 augustus 1974) heb. Misschien dat er programma-overzichten en playlists zijn. Natuurlijk wil ik ook zelf wel een aantal tapes afluisteren als die nog niet geïnventariseerd zijn.Eerder dit jaar heb ik emailcontact met Juul Geleick gehad, en hij heeft niets gevonden, maar mogelijk zijn er in dit forum mensen met andere opnames uit die laatste periode van de zeezender Radio Veronica.Met vriendelijke groet,Dick van Harten.
Geplaatst 59 minuten geleden59 min. Hoi Dick,Luister na 39 minuten. Met dank aan Hans Hendriks. Veronica 19740814 Anuschka Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.