Geplaatst 3 uur geleden3 u. Uit de, in mijn mening, mooiste periode van RNI, de zomer van 1970.... Robb Eden met zijn programma van Zaterdag 15 Augustus 1970, mijn schoolvakantie liep op het einde en op Maandag 17 Augustus 1970 was het weer naar school, klas 3Ea (Electro) op de 2e LTS in Eindhoven. Het eerste wat we deden was de oude buizenradio die in het Electro praktijklokaal stond afstemmen op RNI... helaas was het maar kort want na 24 September 1970 ging ie weer naar Veronica.... Geniet nog even mee met dit leuke programma.O ja, en bij mij thuis, op mijn zolderkamer in 1970, ging de Philips buizenradio ook op stand "max"... ik heb 'm nog steeds en het apparaat speelt nog steeds prima op MG.Digitale kopie "De buren in 2004" - CD-R "RNI disc-4 track-12"RNI - 15 Augustus 1970 - 1200-1257 uur- Robb Eden Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Fijne Zondag Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren 53 minuten geleden53 min. bewerkt door Henk-Anna Loog
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Dank voor deze opname. Overigens, Eden schreef zijn voornaam steeds met dubbel-b: Robb Eden, dus. 1 uur geleden1 u. bewerkt door Hans Hulswit
Geplaatst 54 minuten geleden54 min. Auteur oeps.... Robb dus, maar... en dat valt mij vaker op, veel leden letten meer op de punten en komma's dan dat ze zeggen "ja, da's een leuke opname..". Ik ga het aanpassen.Henk
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.