Geplaatst 16 uur geleden16 u. Hallo allemaal,Ik ben op zoek naar een specifieke Veronica-uitzending uit 1988 die helaas nergens online te vinden is.Mijn opa, Saban Boyunegmez, werd destijds onterecht in verband gebracht met de ontvoering van baby René uit het Merwedeziekenhuis in Dordrecht. Hij is toen volgens mijn familie op televisie in beeld gebracht en daarbij als “buitenlander” omschreven.Nadat duidelijk werd dat hij niets met de ontvoering te maken had, zou Veronica mijn opa en oma, Gülender Balci, hebben uitgenodigd voor een uitzending waarin publiekelijk excuses werden aangeboden.Mijn familie herinnert zich dat het een soort speciale/amusementsuitzending met een circusachtige setting was. Er werden ook dingen aangeboden als gratis tickets/reis naar Turkije en een nieuwe kleurentelevisie.Beeld en Geluid heeft inmiddels voor mij gezocht, maar zij hebben deze uitzending helaas niet in hun collectie. Daarom probeer ik nu via verzamelaars en oude VHS-opnames de uitzending terug te vinden.Heeft iemand deze uitzending ooit opgenomen, kent iemand deze uitzending, of weet iemand waar ik verder zou kunnen zoeken?Zelfs een oude VHS-band waarvan niet zeker is wat erop staat, zou interessant kunnen zijn.Ik wil de beelden voornamelijk voor mijn familie terugvinden, omdat mijn opa hierin voorkomt.Alle hulp, tips of herinneringen zijn enorm welkom. ❤️
Geplaatst 15 uur geleden15 u. Hallo Yayub, dit is een radioforum en ik weet niet of hier ook echt videoliefhebbers komen. Had je ook de mensen achter deze website al gevraagd? Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Verder zou je de vraag kunnen stellen in de videoafdeling van het MFBfreaks forum. sommige leden hebben als hobby het verzamelen en digitaliseren van oude videobanden, wie weet is van van hen de opname waar je naar zoekt al 's tegengekomen : Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Mocht je weten in welke periode het is uitgezonden (of rond welke datum) dan zou dat al kunnen helpen denk ik om de zoektocht makkelijker te maken.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.