Geplaatst 19 augustus19 aug Er is al eerder naar gezocht, maar doe opnieuw een poging: heeft iemand deze uitzending?
Geplaatst Gisteren om 19:141 d. Ik heb een klein stukje volgens mij:19760412 VOO - Lex Harding, Joop Verhoof - Over 1-aprilgrap Mi Amigo Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst Gisteren om 19:451 d. Auteur Dank je Bertus, maar dit fragment komt uit de uitzending van een week eerder, 5 april: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 47 minuten geleden47 min. 692. VOO H I Lex Harding and John de Mol about the first tv show 12‑4‑76 11’Misschien heb je dit op een van mijn banden.Op 24-8-2026 om 21:45 zei Vincent:Dank je Bertus, maar dit fragment komt uit de uitzending van een week eerder, 5 april: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Hi Vincent, heb je deze opname toevallig?
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.