Geplaatst Donderdag om 08:36 4 d. Populair bericht Op verzoek:Dit is (bijna alles) wat ik heb van de allereerste Serious Request, december 2004. Voor Darfur.Een idee van Claudia en Giel, uitgevoerd samen met Wout.'Zouden mensen echt gaan bellen voor een betaalde verzoekplaat?'Ja hoor, With A Little Help From My Friends was de toepasselijke eerste.Ik heb 22 uur destijds zelf opgenomen, zes daarvan zijn helaas (tijdelijk?) onbereikbaar vanwege een defect aan de CD.Hier de overige zestien uur. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Veel plezier.Edwin
Geplaatst 57 minuten geleden57 min. Het is Maandagmorgen, en wilde het programma wat Edwin beschikbaar had gezet downloaden,maar de download is nu al weer verdwenen. Wat een vreselijke dienst is dat toch die Transfernow. Binnen de week is het weer verdwenen. Teleurstellend.Ook moet je al je Advertentieblockers en beveiligingen in de browser(s) helemaal uitschakelen om ergens bij te kunnen. Snap dat het niet eeuwig kan blijven staan,maar met 3 a 4 dagen al weg?Wil toch eens een compliment geven aan Pixeldrain,waar het bestand wekenlang blijft staan zolang er downloaders langskomen die de file meenemen.Maar standaard blijft het zeker een maand staan.Snel,handig............. 48 minuten geleden48 min. bewerkt door Moby
Geplaatst 51 minuten geleden51 min. 4 minuten geleden zei Moby:Het is Maandagmorgen, en wilde het programma wat Edwin beschikbaar had gezet downloaden,maar de download is nu al weer verdwenen. Wat een vreselijke dienst is dat toch die Transfernow. Binnen de week is het weer verdwenen.Staat er nog gewoon op. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 46 minuten geleden46 min. Bedankt Roel. Ik kreeg steeds bericht dat de file al weg was. Zal eens kijken waar het dan aan ligt. Maar dat heb je dus niet bij Pixeldrain.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.