August 24Aug 24 Popular Post Hallo Mg freaks,Ja, ja..... bijna eind augustus en je kunt ze al weer ontvangen in Nederland! This is the hidden content, please Sign In or Sign Up LoopantenneVanmorgen ontvangen:Om +/- 5.30 uur, met mijn draad- én loopantenneOntvanger Kenwood R-5000VOCM 590 khz, WINS 1010 khz, WBZ 1030 khz, Bloomberg 1130, WXKS 1200 khz en WRCA (Boston) 1330 khz! This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Probeer het maar eens op een vroege morgen!Met een groet,HA
August 31Aug 31 Ontvangst van de oostkust via het korte pad.Heb jij s'avonds ook wel eens stations gehoord uit de Westkust via het lange pad?
September 3Sep 3 Author Hallo Andree,Nee, want ik lig 's avonds meestal vroeg en ik een ochtendmens....Vanmorgen vroeg was er weer veel te horen uit de Usa.Maar ja, soms moet ik veel geduld hebben om te weten welk station ik ontvang.Het is vaak lastig, omdat er veel stations op dezelfde freq. zitten.Vanmorgen was WFED op 1500 khz heel goed te horen. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Maar dat kan morgen wel anders zijn.....Good DX,HA