Geplaatst 24 augustus24 aug Populair bericht Hallo Mg freaks,Ja, ja..... bijna eind augustus en je kunt ze al weer ontvangen in Nederland! Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren LoopantenneVanmorgen ontvangen:Om +/- 5.30 uur, met mijn draad- én loopantenneOntvanger Kenwood R-5000VOCM 590 khz, WINS 1010 khz, WBZ 1030 khz, Bloomberg 1130, WXKS 1200 khz en WRCA (Boston) 1330 khz! Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Probeer het maar eens op een vroege morgen!Met een groet,HA
Geplaatst 31 augustus31 aug Ontvangst van de oostkust via het korte pad.Heb jij s'avonds ook wel eens stations gehoord uit de Westkust via het lange pad?
Geplaatst 3 september3 sep Auteur Hallo Andree,Nee, want ik lig 's avonds meestal vroeg en ik een ochtendmens....Vanmorgen vroeg was er weer veel te horen uit de Usa.Maar ja, soms moet ik veel geduld hebben om te weten welk station ik ontvang.Het is vaak lastig, omdat er veel stations op dezelfde freq. zitten.Vanmorgen was WFED op 1500 khz heel goed te horen. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Maar dat kan morgen wel anders zijn.....Good DX,HA
Geplaatst 47 minuten geleden47 min. Auteur Geachte AM dx-ers e.a.,Nu moet ik effe bijkomen....😆Terwijl ik dit type, hoor ik WHSQ op 880 khz nog steeds (07:50 uur)!Ja, soms kom ik ontvangers te kort, zoveel stations ontvang ik dan uit USA en Canada!Gisteren was het helemaal té gek, maar vandaag ook.Om ongeveer 05:45 uur zat ik bij de ontvanger (met brood en thee). Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Gisteren was Bloomberg op 1130 khz écht heel goed te horen.Gelukkig hebben radiovrienden van mij dat station ook gehoord. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Ook een leuk muziekstation met popmuziek ontvangen op 1580 khz: CKDO Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Vanmorgen heb ik lang naar 1480 khz geluisterd,Het duurde een poos, maar ik denk te weten welk station ik hoorde.Kijk lezers, er zitten meer op dezelfde freq. en dan met fading...: WCFR Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Maar vanmorgen was enorm sterk op 880 khz: WHSQVoorheen was het WCBS, dus heb ik de naam aangepast op mijn mg-dx-lijst.De mast staat op een eilandje (Chimney Sweeps Islands) ten noord oosten van New York.Oh jee, ze staan weer aan: de zonnepanelen!🥵Nu kan ik de ontvanger beter Uit Zetten.....Met een mg-dx groet,HA
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.