Geplaatst 11 uur geleden11 u. Beste forumleden,Al enige jaren ben ik op zoek naar de audiovormgeving die 3fm in 2002 voor het nieuws in gebruik had. Helaas is er geen demo van het origineel te vinden, dus ga ik het even doen met de info die ik er van weet:- Het is in april 2002 in gebruik genomen bij 3fm.- Oorspronkelijk werd het geproduceerd voor NewsBeat op BBC Radio 1- De maker is (dacht ik) Music4/Vibe MusicHet enige dat ik heb is een link naar een uitzending van 3fm uit die periode.Wie heeft het pakket heel toevallig liggen?Mijn dank is groot! Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 4 uur geleden4 u. Staat hier iets bij wat jou verder helpt Bram? Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Bedoel je soms deze? Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 43 minuten geleden43 min. Auteur 3 uur geleden zei Hans Hendriks:Staat hier iets bij wat jou verder helpt Bram? Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Nee helaas, het pakket wat ik zoek staat daar niet tussen. Maar toch bedankt voor het meedenken.36 minuten geleden zei Oever532:Bedoel je soms deze? Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Dit was idd de opener. Het lijkt vrijzeldzaam te zijn dit pakket. Ook bedankt voor het meedenken!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.