Geplaatst 18 uur geleden18 u. De vier vrijdagavonden uit maart 1977. Deze opnames zijn helaas niet compleet. Wie heeft we wel een complete uitzending voor mij? Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren VOO-H3-19770304-1902-1946-LexHarding-DeNederlandseTop40 Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren VOO-H3-19770311-1925-2000-LexHarding-DeNederlandseTop40 VERVANGEN Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren VOO-H3-19770318-1902-2000-LexHarding-DeNederlandseTop40-Edit-40min Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren VOO-H3-19770325-1902-2000-LexHarding-DeNederlandseTop40-Edits-27min VERVANGEN
Geplaatst 49 minuten geleden49 min. Helaas kan ik je niet verder helpen. De opname van 25 maart begint met heel veel prut - o.a. NL-talige piraten en losse muziek zonder deejay waar de opnemer Veronica-jingles tussen heeft geplakt, van de VOO-LP. Die muziek is van andere programma's vermoedelijk, er staat o.a. een halve aankondiging van Cees van Zijtveld (AVRO) tussen. Pas de laatste 14 minuten zijn van de VOO-vrijdagavond. Om het extra verwarrend te maken, begint na het Popjournaal, dat er uit is geknipt, een gesprek tussen Tom Collins en Gerard de Vries. Die opname is uit augustus 1974, maar is dan weer wél (her) uitgezonden op 25 maart '77, want Lex kondigt hem af. daarna nog een paar Top 40-platen met aan- en afkondiging.Dit voor de administratie.Ik hou het op: 1977 03 25 19.28-19.45 Lex Harding Top 40 edits.De rest van deze opname kan de container in.Edwin 48 minuten geleden48 min. bewerkt door rauhfaser
Geplaatst 29 minuten geleden29 min. Auteur Dank je Edwin. Ik denk dat deze dan de prullenbak in kan. Deze start aan het begin maar gaat al snel verder met het Popjournaal: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren VOO-H3-19770325-1902-2000-LexHarding-DeNederlandseTop40-Edits-27min.mp3Hierboven inmiddels ook vervangen.
Geplaatst 26 minuten geleden26 min. 21 minuten geleden zei rauhfaser:Helaas kan ik je niet verder helpen. De opname van 25 maart begint met heel veel prut - o.a. NL-talige piraten en losse muziek zonder deejay waar de opnemer Veronica-jingles tussen heeft geplakt, van de VOO-LP. Die muziek is van andere programma's vermoedelijk, er staat o.a. een halve aankondiging van Cees van Zijtveld (AVRO) tussen. Pas de laatste 14 minuten zijn van de VOO-vrijdagavond. Om het extra verwarrend te maken, begint na het Popjournaal, dat er uit is geknipt, een gesprek tussen Tom Collins en Gerard de Vries. Die opname is uit augustus 1974, maar is dan weer wél (her) uitgezonden op 25 maart '77, want Lex kondigt hem af. daarna nog een paar Top 40-platen met aan- en afkondiging.Dit voor de administratie.Ik hou het op: 1977 03 25 19.28-19.45 Lex Harding Top 40 edits.De rest van deze opname kan de container in.EdwinHier het linkje, 'wel via het weinig geliefde TransferNow.Het is geworden 19.26-19.45, met het Popjournaal er uit geknipt. de plaat vóór het Popjournaal (Boz Scaggs) is ook ingekort. Opname drie procent vertraagd. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren 19 minuten geleden19 min. bewerkt door rauhfaser
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.