Geplaatst 8 uur geleden8 u. Dit zijn de twee utizendingen die in het archief zitten. Wat nog ontbreekt zijn 6 en 20 mei. Wie kan mij daarmee helpen? Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren VOO-H3-19770513-1900-2000-LexHarding-DeNederlandseTop40 Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren VOO-H3-19770527-1900-2000-LexHarding-DeNederlandseTop40
Geplaatst 4 uur geleden4 u. Ik heb 6 mei voor je. Hij is alleen niet compleet. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren 20 mei heb ik ook voor je en die is wel compleet. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Mooi dat we zo de Top 40 periode van de VOO als publieke omroep compleet maken.
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Auteur Dank je Dave. Mooie aanvulling, hopelijk kan iemand ons nog aan een complete 6 mei helpen.
Geplaatst 48 minuten geleden48 min. De 27ste is een aangepaste uitzending.Dit vanwege de Molukse gijzelingen.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.