Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Overige landen

Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.

1. Started by scotty,

Almost 50 years ago, it's Dave Owen on the Big K on 30th September 1973 from 1100-1200. Of course Dave later went to work for Radio Atlantis and Radio Caroline. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 568 weergaven
  2. Van de Golden Radio NL server Independent Local Radio 00-10-1974 ILR Promo Tape [verborgen inhoud]

3. Started by Ben,

Dit heb ik opgenomen van Rewound Radio tijdens het WCFL-WLS weekend in September 2023. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 138 weergaven
  4. [verborgen inhoud] Luxembourg-19700331-0044-0058-PaulBurnett-PaulBurnettShow Datum is niet zeker, wel aannemelijk. Is uit dezelfde week op basis van de Power Play en de Top 20 notering en Paul Burnett was die dag tussen 0000-0200 op de radio. 00:00 Richard Barnes - Take to the Mountains (uitgebracht in de UK op 20-03-1970, [verborgen inhoud]). 02:34 Paul Burnett. 02:56 Jingle Power Play. 03:04 [verborgen inhoud]: Montanas - Let's Get a Little Sentimental (uitgebracht in de UK op 03-04-1970). 05:51 11 minuten voor 01:00 05:57 Jingle Paul Burnett Show 06:17 The Cuff Links - When Julie Comes Around (uitgebracht in de UK op 20-02-1970, nummer 9 in de [verborgen inhoud]). 08:3…

• 0 antwoorden
    • 271 weergaven
  5. [verborgen inhoud] WOLF-Syracruse-19691121-1951-2020-BudBalou

• 0 antwoorden
    • 137 weergaven
  6. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  7. Started by skybird,

Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 14-9-1985. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. http://www38.zippyshare.com/v/21117032/file.html

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  8. [verborgen inhoud]

9. Started by Ben,

Deze twee uren Dave Kent zijn eigen opnamen, eveneens met kristalontvanger en Sony TCD-D7 DAT recorder. [verborgen inhoud] Dave Kent (echte naam is me ontschoten) werd ook wel de Super Anorak genoemd. Hij had een enorm grote verzameling zeezender/radio/muziek gerelateerde spullen thuis. De download bevat de twee uren als separate files.

• 0 antwoorden
    • 142 weergaven
  10. Started by Ben,

Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 221 weergaven
  11. Uit het archief van Ton van Draanen, vers van de recorder: [verborgen inhoud] BBC-Radio1-19851102-1500-1600-PaulGambaccini-HistoryOfRock-Part29-1983

• 0 antwoorden
    • 114 weergaven
  12. Started by Lumpie,

Helaas vernam ik zojuist dat radioman- en maker Mike Baker uit de UK onverwacht is overleden. Mike heeft een heel lijstje op zijn naam staan wat hij allemaal gedaan heeft op het gebied van radio. Beacon 303 Capital Gold Classic Gold SAGA Radio Group Chiltern Radio Om maar eens wat te noemen. Hij was bij vele zenders program en music director. Ik kan stellen dat ik zelden zo'n geweldig aardige man heb ontmoet. Altijd in voor een praatje over radio en muziek. Onverwacht overleden, zal hem erg missen.. Hier een oude opname van Mike (uit de 70s denk ik) op Beacon 303 die met me gedeeld werd. http://www.beacon-radio-memories.co.uk/Programmes/beacon…

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  13. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 20-3-1976. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 628 weergaven
  14. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 28-6-1980. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 740 weergaven
  15. BBC-R2-19971101-1930-2030-NoelEdmunds-HistoryOfPopradio-ThePirateStations - [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 972 weergaven
  16. RTL - Radio Luxembourg Show - Tony Prince Part 1 [ LP Ariola 1981-Sweden] [verborgen inhoud] RTL - Radio Luxembourg Show - Tony Prince Part 2 [ LP Ariola 1981-Sweden] [verborgen inhoud]

17. Dat staat er op het label geschreven van een cassette, die Mike Grant ooit 's voor me heeft opgenomen. Ik heb de cassette zelf nooit uitgeplozen, maar misschien heeft één van jullie interesse om dat te doen. Ik hoor in ieder geval ook Jimmy Saville op kant B van de cassette. er staan volgens mij allerlei fragmenten op de cassette. Wel leuk om de jingles en de gong weer 's te horen, die Luxy toen gebruikte. In de download kun je de twee kanten van de C-90 cassette vinden. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 813 weergaven
  18. Uit het archief van Douwe Dijkstra, vers van de recorder: [verborgen inhoud] BBC-R1-19800824-1900-2000-TrevorDann-25YearsOfRock

• 0 antwoorden
    • 169 weergaven
  19. Gast
    Started by Gast,

Hello DJs, I am DJ Averazon , DJ and Radio Manager at CurveRadio. At the moment all people at our radio station are searching for new DJs. I found this forum... About CurveRadio: CurveRadio is an english speaking radio, listenable under curveradio.com and the browser game Curve Fever. Maybe you know it CurveRadio exists for around 2 years yet. Now we would like to expand. For this we are searching for new people who would like to DJ in their freetime as a hobby, without getting paid. WAIT, WHAT??? Without money? Why should I do this then? That's easy to explain: We give you the opportunity to DJ in front of 3000 (unique) listeners per day, to…

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  20. Started by Skyseth,

Chart date : Sep 26, 1987 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 771 weergaven
  21. [verborgen inhoud]

22. Started by Vincent,

Deze opnames zijn afkomstig uit het archief van Martin van der Ven. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 493 weergaven
  23. Rocking All Over the Years From The Scorpions, to The Spectres and now 50 years on they've reached the Status Quo. Johnnie Walker marks the event by talking to the original "Frantic Four". He journeys back to 1962 where in the second year at Sedgehill Comprehensive School, in Beckenham, Kent, a schoolboy; Francis Rossi, teams up with fellow orchestra member Alan Lancaster to form The Scorpions. A year later they change their name to The Spectres and at rehearsals in the Air Cadets base, Dulwich, South London they recruit drummer John Coghlan. But it wasn't until a meeting at Butlin's in Minehead when Rick Parfitt the final member of the "Frantic Four", was introdu…

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  24. Vanmiddag in de auto geluisterd naar een podcast van Henk Westbroek van 23-01-2013. Henk legt uit waarom hij bij KX Radio werkt: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-FTAYBXSXVUPB.mp3 Wil je de hele uitzending beluisteren, hier staat de podcast: http://www.kxradio.nl/homepage.php?action=uitzendinggemist&podcast=henkcyclopedie

• 0 antwoorden
    • 826 weergaven
  25. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 18-3-1967. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke Dinsdagavond tussen 19 en 20 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 716 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.