Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.749 discussies in dit forum
-
Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette in Dallas. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 239 weergaven
-
-
Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn in Dallas op Compact Cassette. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 225 weergaven
-
-
Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 252 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 156 weergaven
-
-
Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette in Dallas. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 176 weergaven
-
-
-
-
- 3 antwoorden
- 298 weergaven
-
-
Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud] Zo'n 20 minuten Dan Ingram en daarna alleen maar 'spocht'.
-
- 0 antwoorden
- 160 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 183 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] WLMG-NewOrleans-19900600-Onbekend-46min
-
- 0 antwoorden
- 239 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 171 weergaven
-
-
Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud] De naam Imus had ik al wel 's gehoord maar ik kan me niet herinneren ooit een programma met hem beluisterd te hebben. Waauw, zeer bijzonder!
-
- 0 antwoorden
- 148 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 203 weergaven
-
-
Dit is door Hans Hogendoorn opgenomen op Compact Cassette. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 149 weergaven
-
-
Dit zijn eigen opnamen, wederom met de kristalontvanger en de Sony TC-D7 DAT recorder. [verborgen inhoud] In de download zitten drie files, één per uur. Uiteraard had ik ook de videocamera in de aanslag toen Bob achter het mengpaneel zat:
-
- 0 antwoorden
- 179 weergaven
-
-
Here's some of the countdown's Casey Kasem did from 1989-1998 under the title Casey's Top 40 [verborgen inhoud] Also I updated the AT40 directory with the last so many months of 80's countdowns that have aired [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 300 weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
- 1 antwoord
- 163 weergaven
-
-
Dit zijn zelf gemaakte opnamen met kristal ontvanger en TCD-D7 DAT recorder. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Hier kun je wat beelden zien van het ochtendprogramma van Colin diezelfde dag. Hij was die week van 6-9 en van 12-15 on-air.
-
- 0 antwoorden
- 149 weergaven
-
-
Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. "Hello love" [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 242 weergaven
-
-
Deze twee uren Dave Kent zijn eigen opnamen, eveneens met kristalontvanger en Sony TCD-D7 DAT recorder. [verborgen inhoud] Dave Kent (echte naam is me ontschoten) werd ook wel de Super Anorak genoemd. Hij had een enorm grote verzameling zeezender/radio/muziek gerelateerde spullen thuis. De download bevat de twee uren als separate files.
-
- 0 antwoorden
- 142 weergaven
-
-
Dit heb ik opgenomen van Rewound Radio tijdens het WCFL-WLS weekend in September 2023. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 139 weergaven
-
-
Deze FM opname is gemaakt door Hans Hogendoorn toen hij waarschijnlijk in Dallas was begin April 1982. In het begin switcht hij wat tussen stations, maar uiteindelijk blijft de radio staan op KVIL. Ron Chapman krijgt een vrouw aan de telefoon die uitlegt wat KVIL (zonder 't te weten) voor Radio Luxembourg doet. Luister zelf maar: [verborgen inhoud] Ron Chapman is in 2012 opgenomen in de Radio Hall of Fame : [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 166 weergaven
-
-
-
-
- 5 antwoorden
- 259 weergaven
-
-
Dit Luxy programma is opgenomen door Hans Hogendoorn. [verborgen inhoud] De Powerplay is Everlasting Love van Rex Smith en Rachel Sweet.
-
-
- 2 antwoorden
- 285 weergaven
-
-
Deze opnamen zijn gemaakt door Hans Hogendoorn. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De datering heb ik gebaseerd op een commercial, waarin wordt gezegd dat het komende zondag "Fathers Day" is, Dan Ingram vertelt dat het donderdag is. Die donderdag was ook National Brooklyn day. Dat zou de eerste donderdag in Juni moeten zijn en dus 7 juni, maar ik heb nog nergens kunnen vinden of dat ook zo was. Hans heeft het getal 14 op een sticker op de cassette inlay geschreven, dus ik hou 't op de 14-de.
-
-
- 5 antwoorden
- 331 weergaven
-
-
Dit zijn opnamen uit eigen archief. [verborgen inhoud] Dit is Kevin: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] En dit is Dave Kent: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 186 weergaven
-