België
Voor discussies over radio in België (AM/FM/DAB+)
1.018 discussies in dit forum
-
Van de Golden Radio NL server Radio Touring Fred Steyn Interview (1) [verborgen inhoud] Radio Touring Fred Steyn Interview (2) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 577 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Mi Amigo Belgie (landbased) Popmuseum Ben van Praag 13-7-1985 18-19h [verborgen inhoud] Mi Amigo Belgie (landbased) Popmuseum Ben van Praag 14-7-1985 18-19h
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Eddy Govert is bekend onder diverse namen als zanger. Bekend ook van de Mi Amigo jingles, maar ook van deze van radio Andromeda Oostende.
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Antigoon-19990821-1500-1600-SergeVanGisteren-Top50 [verborgen inhoud] Antigoon-19990821-1600-1700-SergeVanGisteren-Top50 [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 2 followers
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Walter Radio Noordzee Watervliet [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 925 weergaven
- 1 follower
-
-
WMR&Mi-AmigoLunchExpressMarcHermansBenVanPraagEricHofman3108 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik hoorde vandaag DJ Peter Van Wijck zeggen dat deze lijst dit jaar zijn 27ste verjaardag mag vieren. Toevallig heb ik hier de uitzending van vorige week liggen, ik dacht dat is een mooie reden om deze te delen ;-) [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 2,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 650 weergaven
- 1 follower
-
-
Vrije radio in Belgie opname van 1986. De radio was gevestigd in een oude brouwerij te Mater nabij Oudenaarde. De naam Plus was gekozen omdat een lokaal blad zo noemde. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 974 weergaven
-
-
Helaas is het sructureel dat de nummer 1 slechts gedeeltelijk of helemaal niet wordt uitgezonden. Ik heb daarom deze (If I Had Words *- Yvonne Keeley & Scott Fitzgerald; bekend geworden van ledenwerfactie VOO rond kerst 1977) alsnog toegevoegd aan de uitzending. Verder zijn te horen in deze top 40: Abba, Santana, Wings, The Sweet, Fleetwood Mac, Hot Chocolate, Patricia Paay, 2x Baccara en 2x Vader Abraham (met zijn smurfen) Uitzending: [verborgen inhoud] Lijst: [verborgen inhoud] Gr, Melle
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan
-
- 1 antwoord
- 981 weergaven
-
-
Van dinsdag 26 december t/m vrijdag 29 december de 500 beste retroklassiekers op Topradio. Elk dag van 10 uur tot 20 uur. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio antwerp Sabastian peters(00-03-83) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Brakel wandeling - RadioPrima-compilatie-1996 - 1 [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Presentatie: Wouter De Vries en Koen Van der Sloten [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Mi-Amigo(107.8FMDuisburg)_19840815_1300-1400(Opening-BenVanPraag-1310-1330 [verborgen inhoud] Mi-Amigo(107.8FMDuisburg)_19840815_1400-1500(Opening-BenVanPraag-1413-1423 [verborgen inhoud]
-
- 17 antwoorden
- 4,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Maeva 6 juni 1982 Noodprogrammering Ben van Praag e.a. 16-17 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Music Radio Fan
-
- 1 antwoord
- 907 weergaven
-
-
toen Johan Verstreken nog Johan Vermeulen heette bij de terrasuitzendingen op radio Andromeda. Interview met Jimmy Frey en Benny Scott. [verborgen inhoud] 7.7.83 1723-1754
-
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Aanstaande zaterdag op Radio 1 BE is er weer de Lage Landen Lijst. Het wordt voor mij dit keer lastig om een en ander op te nemen dus mijn vraag is of iemand van jullie dat gaat doen. De terug luister website van de Belgen is weer veranderd recentelijk en ik krijg daar niets meer van gedownload met Videodownloadhelper dus preventief opnemen is handig. Voor de liefhebber heb ik overigens alle oude edities van 2016 t/m 2022. Is iemand van plan om het op te nemen en je wilt het met me delen laat het me dan even weten.
-
-
- 10 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opnames zijn afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Heeft iemand zin om het lijstje met platen te maken? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opnames uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Stond net over de grens, maar was een Belgisch station Westpoint Bray-dunes Frankrijk - 09111981 - 1058-1201 Uur - Tony Van Beveren - 1ste Keukenpret [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 748 weergaven
- 1 follower
-