België
Voor discussies over radio in België (AM/FM/DAB+)
1.019 discussies in dit forum
-
Hallo, heeft iemand of de underscore van de TV1 Top 30 (gebruikt bij de lijst overzicht zoals in onderstaande video) ook los heeft(dus alleen de muziek)? Ik vind het wel een leuke riedel en zou deze graag wel eens in zijn geheel willen horen (als er al een volledige versie hiervan bestaat, is volgens mij productiemuziek).
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Vorig jaar om deze tijd organiseerde MI Amigo 40 het gelegenheidsstation Kennedy FM in Belgie met als thema RNI vanaf de Mebo 2.. Ik had de eer 3 uren te produceren/presenteren met daarin vele door mij geselecteerde en bewerkte goede kwaliteit fragmenten uit de geschiedenis van het station. Hier zijn de uren nogmaals en webstations die rond augustus 2016 nog eens terug willen kijken op RNI kunnen de fragmenten natuurlijk gebruiken. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio antwerp Kas v Iersel(26-03-83) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ronny en Jean-Pierre Legein Maeva - Werner Michiels - Koffiepauze dag na betoging op grote markt in Brussel - 28 01 1982 - 1000-1100 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Peter Vrakking [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Westpoint Koksijde - 13081981 - 1800-1910 Uur - Bart Van Der Zee - De Verzoekdoos -- Eric Sinjoor [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
StudioBrussel-19951223-2000-2100-MarleneEdeling-HetVerhaalVanDePop-TheBeatlesAtChristmas [verborgen inhoud] StudioBrussel-19951230-2000-2100-MarleneEdeling-HetVerhaalVanDePop-TheBeatlesAtTheBeeb [verborgen inhoud] StudioBrussel-19960107-2000-2100-MarleneEdeling-HetVerhaalVanDePop-TheWho [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Jo Vally, Swoop en vele anderen
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Voor de Maeva fans...... [verborgen inhoud] Peter de Graaf en Ben van Praag, ex-Mi Amigo. En was Ben in het dagelijkse leven leraar?? Heb ik ooit ergens gelezen. Henk Kruize
-
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Gisteren zond Radio Golden Flash een top 40 uit van 17 augustus 1985. Deze werd eerder al in juli dit jaar uitgezonden maar zonder de nummer 1 (Axel F - Harold Faltermeier). Daarom heb ik deze destijds niet geplaatst. Gisteren ontbrak wederom de nr. 1, maar daar heb ik nu de nr. 1 incl. 2 jingles bijgemonteerd. Hieronder staan de links voor de uploads van de radio uitzending en de top40-lijst: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Gr, Melle
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit archief van MusicRadioFan
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein WMR.08011983.1305-1800uur.WMR Top 100 Van1982 Hugo De Groot [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
De zotste hitlijst van Vlaanderen met veel grappen, chaos en jingles live ingesproken door luisteraars. Presentatie: Jeroen Gorus en Koen Van der Sloten [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Vanmiddag tussen 12 en 3 uur zond Radio Golden Flash weer een historische Top 40 uit. Niet zo geschikt voor de Feijenoord-fans, want er ziitten door de 1e Europacup winst van Ajax zeker 3 Ajax-hits in deze Top 40. Verder zijn er plaatjes te horen van Ike & Tina Turner, The Sweet, Gilbert o'Sullivan, Bread, en The Bintangs. Omdat grote bestanden uploaden via 'mijnbestand.nl' niet meer mogelijk is, heb ik het totale bestand zo mooi mogelijk in 3 delen gesplitst en via zippyshare geupload. 12-13 [verborgen inhoud] 13-14 [verborgen inhoud] 14-15 [verborgen inhoud] LIJST [verborgen inhoud] Gr, Melle
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL met dank aan Ron [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
en de laatste ... 8 Juni 1998 http://www.mediafire.com/listen/qzd2wrdxmqc44m2/Hitarchief_8_Juni_1998.mp3 Veel plezier, Kurt.
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] 0-1u
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Extra FM Torhout - 25121990 - 1531-1603 Uur - Kerstdag Op Extra FM Met Dirk De Vries [verborgen inhoud] Extra FM Torhout - 25121990 - 1604-1635 Uur - Kerstdag Op Extra FM Met Dirk De Vries [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Naar aanleiding van de posting van JP gisteren heb ik deze opgezocht. De opname komt van een cassette uit de collectie van Alex uit Alkmaar. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-