Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

België

Voor discussies over radio in België (AM/FM/DAB+)

1. Started by xinix,

Heeft iemand uitzendingen uit de beginperiode van Donna ? Ik zoek vooral de periode vanaf 28/03/1992 t/m midden 1995 en in het bijzondere van de zaterdagse hitlijst de Prima Donna. Ik hield daar namelijk vroeger wat lijstjes van bij, maar zou graag nog eens het programma zelf luisteren. Het werd meestal gepresenteerd door Mieke Scheldeman. Ik heb hier ergens op het forum een link gevonden van de eerste dag van Donna en het begin van de allereerste aflevering van dat programma. Het zou me plezieren mocht alleen al die link eens opnieuw kunnen geplaatst worden. Heb zelf ook wat cassettes met materiaal maar ben nog niet aan digitaliseren toegekomen.

2. Beste radio- en muziekliefhebbers, ik heb eens een vraagje (je weet maar nooit) : op 1 april 1981 of 1982 zond radio maeva uit vanop zee. Het ging hier natuurlijk om een 1-aprilgrap. Ik weet nog dat ik toen als prille tiener zat te luisteren naar maeva. Ik geloofde dit verhaal ... zo goed kwam het over. Is er iemand die van die bewuste dag nog opnames heeft ? U zou me er een enorm plezier mee doen. Ik kijk er al een beetje naar uit ... Zoals ik hierboven al zei "je weet maar nooit" Dank, Danny

• 7 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  3. Van de Golden Radio NL server Radio Contact, 9-2-1981, Luc de Groot, 9-10 uur [verborgen inhoud]

4. Van de Golden Radio NL server, mogelijk al online geweest, maar niet zeker Met dank aan Jean-Pierre Legein WMR.08011983.1305-1800uur(1)WMRTop100Van1982.Hugo De Groot [verborgen inhoud]

5. De complete serie, voor jullie in 1999 opgenomen door MusicRadioFan. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  6. 4FM - 24-12-2003 - 1857-2140 - Wim Weetjens - Kerst Top 44 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  7. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan

• 0 antwoorden
    • 658 weergaven
  8. Radio atlantis nonstop 1 (15-08-84) Belgie [verborgen inhoud]

9. Mix van DJ X-TOF [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  10. VRO Zottegem 107.6 FM - 19920824 - 0000-0000 - Guido Roelandt - Gravity Time Op Maandagavond [verborgen inhoud] VRO Zottegem 107.6 FM - 19920825 - 0000-0000 - Guido Roelandt - Gravity Time [verborgen inhoud] -------------------------------------------------------------- VRO Zottegem 107.6 FM - of VRS 103.6 FM Sint-Lievens-Houtem Volgens mij soort syndicated voor de 2 stations Guido werkte mee bij de 2 stations aan een Top 100 hetzelfde jaar! Gravity Time op 2 stations in de buurt van elkaar VRS 103.6 FM Sint-Lievens-Houtem - 19920824 - Guido Roelandt - Gravity Time…

11. Started by martinja,

Uit de 90-er jaren en nog net aan het eind: Magdalena-MiAmigo-Deel1-20sept1999 [verborgen inhoud]

12. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  13. Gast pascal
    Started by Gast pascal,

De soul show was ooit 1 keer te horen op Radio Donna, in het kader van de 80's week. Hier de opname, datum onbekend. [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  14. Started by peter,

Net een heel pak nieuwe prehistories online gezet : [verborgen inhoud] Veel plezier ermee ! Peter

• 9 antwoorden
    • 3,6k weergaven
  15. Started by peter,

[verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  16. Van de Golden Radio NL server Een uurtje Radio Donna - 02 05 2002 - Ferry Maat Soul show [verborgen inhoud]

17. Started by Marcel Ampt,

Ik ben opzoek naar uitzendingen van Hitbox radio 2 Antwerpen. Groet Marcel.

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  18. Started by melle,

Op verzoek hierbij de Top 60 van de jaren 60 uitgezonden door VRT Radio 2. Opgenomen via de strean op vrijdag 29-5-2014. Veel bekenden (CCR, Beatles Animals, Rolling Stones etc) komen voorbij, maar ook (voor mij) onbekende Belgische artiesten. De Top 60 begint lekker stevig met de klassieker 'Born To Be Wild' van Steppenwolf. . Uitzending [verborgen inhoud] Lijsr [verborgen inhoud] Gr, Melle

• 5 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  19. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein WMR.08011983.2200-2300uur(6)Mike Johnson-Bewerkt [verborgen inhoud]

20. Peter Paasei ging zich ergens in Vlaanderen verstoppen, de luisteraar die hem vond won een jaar lang chocolade. Een bijzonder korte editie dit jaar, maar misschien wel het spannendste radioformat van het jaar. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Zalig Pasen!

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  21. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 835 weergaven
  22. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server WLS 4-12-1981 Ad Roberts, 14-15 uur [verborgen inhoud]

23. Als iemand de presentator herkent ........... Dit is het eerste uur ! 14-15 [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 5 antwoorden
    • 598 weergaven
  24. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server Met dank aan Jean-Pierre Legein Kompas Radio - 02031982 - 2000-2200 Uur - Pierre De Grande - Splash 81 [verborgen inhoud] Kompas Radio - 10051982 - 1100-1304 Uur - Hugo Meulenbroek (Jan Veldkamp Monique) Will De Jongh [verborgen inhoud] Kompas Radio - 22041982 - 1600-1700 Uur - Joop Berger - Joop Overhoop Show [verborgen inhoud] Kompas Radio - 22041982 - 1700-1805 Uur - Marc Terrenga - File ~ Jean Bretel - Zomaar een plaat [verborgen inhoud] Kompas Radio Zande - 06081981 - 1500-1604 Uur - Frans Van Der Smissen [verborgen inhoud]

25. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 884 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.