België
Voor discussies over radio in België (AM/FM/DAB+)
1.018 discussies in dit forum
-
Toen ik in Maart 2019 richting Calais reed hoorde ik op een Belgisch radiostation een deel van een Top Honderd met allemaal zeg maar Pride nummers, dwz te doen met vrijheid van seksualiteit oid. Een van de Nummers was bijv. Christine & the Queens met IT, waarin ze zingt dat ze nu een man is. Mijn vraag is -heeft een Uwer deze Top Honderd in Uw bezit en als extra vraag wat de correcte titel was van deze Top Honderd? Ik vond het een erg originele Top Honderd. Omni is U eeuwig dankbaar!!
-
-
- 7 antwoorden
- 601 weergaven
-
-
De top 30 van maart 1983. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Hier vind u de link van NRJ het nieuw station voor de jongeren met stream test nonstop muziek en aankondiging start [verborgen inhoud] Radiovisie voor nog meer info [verborgen inhoud] weinig aan toe te voegen. Er zijn djs bij van o.a Qmusic, Studio Brussel o.a.. Ondertussen is in Wallonie de franstalige Nostalgie het station dat de voorkeur heeft aldaar!
-
- 2 antwoorden
- 942 weergaven
-
-
Het oldies station voor regio Aarschot-Lier en Leuven. Ik had in het begin problemen met de stream, daarom dat het eerste bestand zo kort duurt. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Mogelijk eerder voorbij gekomen Van de Golden Radio NL server WLS_4-12-1981 Ad Roberts, 14-15 uur [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 886 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server WLS, 11-1-1982, Maarten de Jong, 19-20 uur [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
Deze opname komt van Mixcloud van Radiovisie: [verborgen inhoud] Het artikel: [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 871 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server met dank aan Jean-Pierre Legein [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 981 weergaven
- 1 follower
-
-
Gunther D aflevering, toen nog met producer Simon Van de Gracht aan zijn zijde. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Presentatie Chris Van Opstal
-
- 0 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
Voor de eerste Wijkstoring brengen we hier aflevering 122 van 27 september 1983; volgend jaar volgen er nog. [verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Uitzendingen uit 2010 2011 2010 [verborgen inhoud] 2011 [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 315 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio Horizon Frans Vandermeulenshow 1983 [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 2,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Uit het Golden Radio club archief ook hier ter beschikking om te downloaden voor wie interesse heeft! Kompas Diksmuide - 20191013 - 0900-1235 - Dominique Remaut - Vrienden Van De Radio-Eric Hofman-Dirk Moerman o.a. [verborgen inhoud] Met gekende DJs o.a. uit het Vlaamse radiowereldje Vrije radio djs destijds, Maeva, Contact .... Kompas Diksmuide - 20191110 - 0900-1200 - Dominique Remaut - Vrienden Van De Radio - NL DJs-Gino Esther-Ferry Eden o.a. [verborgen inhoud] Met ex Kompas DJs 80s en uit Zeeuws - Vlaanderen sommige laatste jaren aldaar DJ of geweest O.a. Johan Blankenstein uit Vli…
-
- 5 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Wie heeft er thuis edities van het tijdschrift (maandblad, vermoed ik) Vrije Radio Revu? Dat richtte zich in de vroege jaren '80 voor een aanzienlijk deel op de Belgische (Vlaamse) showbizz. Ik ben geïnteresseerd in de dubbele pagina met de Vrij Radio Hitparade lijsten zoals hieronder te zien is in bijlage. Scans of foto's zijn welkom (een vergoeding kan afgesproken worden).
-
-
- 1 antwoord
- 726 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Walter Kompas Johan Blankenstein Muziekdessert 13-14 uur [verborgen inhoud]
-
- 11 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 638 weergaven
-
-
Hallo, Op Familyradio werd er vanaf 1 februari 1999 elke dag een kort fragment uitgezonden van 3 tot 5 minuten over wat er die dag in de loop van de jaren gebeurde. Dit was in samenwerking met RadioVisie in een productie van Ben Van Praag en presentatie van Marc Hermans en later Marc Huylebroeck. De fragmenten gaan zowel over de zeezender periode als de vrije radio's in België, gestoffeerd met diverse muziekfragmenten. Voor de mensen die zich aan deze montage willen wagen, wel een waarschuwing ... de fragmenten lopen tot 24 september .. daardoor duurt de opname zomaar eventjes .. 12 uren!!! Neem er een goed glas bij, koptelefoon op en …
-
-
- 2 antwoorden
- 989 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio Sylvania Tienen 1980 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 516 weergaven
- 2 followers
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 953 weergaven
-