Spring naar bijdragen

Radio 77, Maeva, Seven januari 1983


Walvlis

Aanbevolen berichten

Op 27-1-2024 om 21:29 zei Walvlis:

In Vlissingen waren veel Vlaamse vrije radio's goed te ontvangen.

Op 18 januari 1983 luisterde ik naar verschillende zenders: Radio 77 uit Sint Niklaas, Radio Maeva uit Brussel en Radio Seven. Fragmenten nam ik op op cassette 311.

Te horen zijn onder meer Arie van Loon (Hugo de Groot op zeezender Radio Caroline), Fred van den Bosch (ex zeezender Radio Atlantis), Patrick Valain (ex zeezender Radio Mi Amigo), Ruud van Drente, Tony van Rhode. In zijn programma ook het jingle-item waar mijn naam op 32'02" opduikt 

Ook een stukje Erik de Zwart (Mono) bij Radio Veronica staat aan het einde, opgenomen op 18 februari 1983.

Luister hier Please login or register to see this link.

IMG_20240127_211538.jpg

IMG_20240127_201353.jpg

Dank je voor deze fragmenten,als het toegestaan is wil ik deze in mijn radio programma verwerken en mocht u er nog hebben.....graag.Vriendelijke groet Eric .

Ps

Please login or register to see this link.  via deze link weet u dan waar ik mee bezig ben.Nu is het nog alleen over zeezenders maar daar ik meer fragmenten begin te verzamelen uit de pioniers periode van de lokale zenders/piraten of keten radio's kan ik hier ook graag nog aandacht aanbesteden.

Mocht iemand anders die fragmenten wil delen dit lezen,die kan me altijd mailen.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-2-2024 om 19:06 zei Eric RadioMonique:

Dank je voor deze fragmenten,als het toegestaan is wil ik deze in mijn radio programma verwerken en mocht u er nog hebben.....graag.Vriendelijke groet Eric .

Ps

Please login or register to see this link.  via deze link weet u dan waar ik mee bezig ben.Nu is het nog alleen over zeezenders maar daar ik meer fragmenten begin te verzamelen uit de pioniers periode van de lokale zenders/piraten of keten radio's kan ik hier ook graag nog aandacht aanbesteden.

Mocht iemand anders die fragmenten wil delen dit lezen,die kan me altijd mailen.

Geen probleem hoor.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-2-2024 om 17:27 zei bert ree:

De tijd gaat toch zo snel, het is alweer bijna 20 jaar geleden dat je begon met elke dag een uur zeezenders uit te zenden.

Het lijkt allemaal zo kort geleden. De race tegen de klok gaan we niet winnen. Alles digitaliseren zal waarschijnlijk nooit lukken. En op den duur is er niemand meer die het gaat beluisteren.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Walvlis:

Het lijkt allemaal zo kort geleden. De race tegen de klok gaan we niet winnen. Alles digitaliseren zal waarschijnlijk nooit lukken. En op den duur is er niemand meer die het gaat beluisteren.

Hier moet ik ook nog heel wat digitaliseren, al een klein gedeelte gedaan en ik zal ook nog wel wat materiaal binnenkrijgen van vroegere radiocollega's. We zullen doorgaan... zolang het kan, want een paar radiocollega's zijn inderdaad wel vroeg heengegaan.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei bert ree:

Hier moet ik ook nog heel wat digitaliseren, al een klein gedeelte gedaan en ik zal ook nog wel wat materiaal binnenkrijgen van vroegere radiocollega's. We zullen doorgaan... zolang het kan, want een paar radiocollega's zijn inderdaad wel vroeg heengegaan.

En zolang er apparatuur is die het doet en zolang de banden/cassettes nog heen en weer bewegen en niet (blijven) piepen.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Op 27-1-2024 om 21:29 zei Walvlis:

In Vlissingen waren veel Vlaamse vrije radio's goed te ontvangen.

Op 18 januari 1983 luisterde ik naar verschillende zenders: Radio 77 uit Sint Niklaas, Radio Maeva uit Brussel en Radio Seven. Fragmenten nam ik op op cassette 311.

Te horen zijn onder meer Arie van Loon (Hugo de Groot op zeezender Radio Caroline), Fred van den Bosch (ex zeezender Radio Atlantis), Patrick Valain (ex zeezender Radio Mi Amigo), Ruud van Drente, Tony van Rhode. In zijn programma ook het jingle-item waar mijn naam op 32'02" opduikt 

Ook een stukje Erik de Zwart (Mono) bij Radio Veronica staat aan het einde, opgenomen op 18 februari 1983.

Luister hier Please login or register to see this link.

IMG_20240127_211538.jpg

IMG_20240127_201353.jpg

eerste jingle klinkt als K3 🙂

  • Bedankt 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.