Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

België

Voor discussies over radio in België (AM/FM/DAB+)

1. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 703 weergaven
  2. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan

3. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 701 weergaven
  4. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

5. pixeldrainHitkwis met Michel Follet & Alexandra Potvin, voorjaar 19...This file has been shared with you on pixeldrain

• Bedankt
    • 1 antwoord
    • 698 weergaven
  6. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Ik zie dat deze lijst nog niet op Hitnoteringen staat. Heeft iemand een overzicht van deze lijst voor ons? Of kan iemand deze uitwerken aan de hand van de opname? Alvast bedankt. Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 696 weergaven
  7. Started by Tino,

Een Manneke Pop zonder Manneke Pop .... [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 694 weergaven
  8. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 691 weergaven
  9. Uit het archief van Douwe Dijkstra, vers van de recorder: [verborgen inhoud] Maeva-19810627-1300-1400-RonVanDerPlas-EetSmakelijk-Edits-4min [verborgen inhoud] Maeva-19810627-1400-1415-PeterHoogland-Tipparade-Edits-3min [verborgen inhoud] Maeva-19810627-1800-1900-PatrickValain-DeVerzoekbus-Edits-14min [verborgen inhoud] Maeva-19810627-1900-1920-BenVanPraag-HetPopmuseum-Edits-4min

• 0 antwoorden
    • 690 weergaven
  10. Hierbij de uploads van de op VRT Radio 2 uitgezonden Top 80 van de jaren 80 op vrijdag 13 april tussen 12.00 en 19.00 uur.. De bestanden zijn gedownload via de Radioplus-site van de VRT. 12-13 [verborgen inhoud] 13-14 [verborgen inhoud] 14-15 [verborgen inhoud] 15-16 [verborgen inhoud] 16-17 [verborgen inhoud] 17-18 [verborgen inhoud] 18-19 [verborgen inhoud] lijst [verborgen inhoud] Gr, Melle

• 0 antwoorden
    • 686 weergaven
  11. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

12. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ronny Radio Milac - 10-11-1991-1400-1500 [verborgen inhoud]

13. Yesterdayland Radio gestart op 23052020 online 50s 60s 70s muziek [verborgen inhoud] + Luisteren [verborgen inhoud] Met 2 of..ex Radio Maeva DJs van s'middags tot s'avonds in de week Mike Duprez , Theo de Brabander of Benny Baeten de echte is ?....of ik dacht toch naamgenoot gewoon Meer info staat op de Radiovisie website diverse artikelen Groet van Jean-Pierre

14. Started by Eergisteren,

Hoi, Heeft iemand toevallig de 2025 editie opgenomen die op 21 april werd uitgezonden? Dat aftandse Streamwriter heeft het weer af laten weten. ☹️ Als iemand een tip heeft voor betere Windows software om streams op te nemen dan hoor ik het ook graag. Ik heb trouwens de edities van 2018 t/m 2024 voor de liefhebber maar ik weet niet hoe het momenteel zit met recente uitzendingen op het forum delen dus stuur me een PM als je interesse hebt. Edit: ik zie nu net dat de uitzending toch nog terug te beluisteren is op vrt.be. Ik kan natuurlijk niet downloaden van die website met Video DownloadHelper maar ik ga kijken of ik wat kan versieren. :)

15. Kopie van mastertape BASF. Begint met commentaar over het concert van Cat Stevens op 23 oktober 1971 in Vorst Nationaal. 2 De deel eerste aflevering 10 jaar folkmuziek. [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 671 weergaven
  16. Started by David Peeters,

Vanwege de start van C-Dance Retro op internet even terug naar de 'retrodag' van vorig jaar. In mijn verzameling vond ik 3 uur van deze speciale uitzending, als extra nog een kort stukje van de 'C-Dance Retro Party' die paar dagen later plaatsvond in Highstreet 2.0 Hoogstraten. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Bonus: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

17. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 669 weergaven
  18. Hallo Ik had dit al klaarstaan, zie dat David ook al wat opnam en beschikbaar steld Onderstaande artikel of aanbod al verdeeld bij onze club en volledige top 120 en de rest errond Ik ga aan het artikel niks veranderen/inkorten Bi den Joe of Joe FM - 20210120 - 0600-1800 - Amerikaanse Top 120 Bi den Joe + Varia Ter gelegenheid dat Joe Biden de nieuwe president werd en de eed aflegde op 20 december 2020 is het station fier om even Bi den Joe te heten. In het Vlaams dialect als Bij den Joe (Joe Biden) of bij Joe Radio Gelukkig stond mijn reserve computer aan en het was nodig bleek s’avonds. Joe (onlangs ook de nl versie …

19. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan

• 0 antwoorden
    • 667 weergaven
  20. Started by marpet,

Deze namiddag een cassette teruggevonden met de jingles die gebruikt werden in 1986 bij Radio Moniek in Oudenaarde. En je zal ze herkennen. Kwaliteit is iets minder maar de cassette is al enige jaren oud. [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 666 weergaven
  21. [verborgen inhoud] nog tot en met zondag ! vanuit Veldegem West-Vlaanderen Belgie 24 op 24 uur presentatie met oa ex vrije radio jongens van toen Hier is de link voor de live stream van Radio Corneel: [verborgen inhoud] vriendelijke groeten, Jean-Pierre

22. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

23. [verborgen inhoud] Andromeda-19840625-FreddyZeeland-SR-0300-0400-BR6125-6129 met dank aan JP de zeerover voor de restauratie

• 0 antwoorden
    • 658 weergaven
  24. ik dacht...is er nu echt niemand die onze Vlaamse friet samen met de DJ in de schrijnwerpers zet? Friet - DJ - Radio - Media - Hier kunt u alles lezen + Downloaden. Uit het archief Rudy Gybels DJ-Frieteter en locale medewerker DJ van Radio Lorali: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] - [verborgen inhoud] - NPO Radio 2 - 20200219 - 1800-2000 - Wouter Van Der Goes - Wout2Day - Rudy Gybels DJ-Frieteter [Fragment 03'31''] [verborgen inhoud] Nostalgie Vlaanderen - 20200218 - 1600-1900 - Bjorn Verhoeven [Interview Rudy Gybels DJ-Frieteter Rond 51' ] [verborgen inhoud] Rudy Gybels Radio Lorali DJ gaat al 3…

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.