Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by Sapuripong,

24-08-2013 Radio 10 Gold Meer muzieknacht 05.00 - 08.00 Dick van Deelen 08.00 - 10.00 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-KMSRZU4LQGH3.wma

• 0 antwoorden
    • 754 weergaven
  2. Voorafgaande tipparade Hugo van Gelderen [verborgen inhoud] 1400-1500 [verborgen inhoud] 1500-1600 gr jan V

• 0 antwoorden
    • 754 weergaven
  3. Hallo Oldies liefhebbers, Hier is weer een aflevering van A Month in a Life. (vanmiddag uitgezonden) Deze keer gaat het om Juni 1965 "These are the songs you would have heard on the radio in June 1965" Allemaal UK releases van die maand zijn hier te beluisteren: [verborgen inhoud] Ruim 4 uur radio Geniet ervan

4. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 753 weergaven
  5. [verborgen inhoud] Opname van Douwe Dijkstra

• 0 antwoorden
    • 753 weergaven
  6. Started by Tino,

Rustig wachten op de dag dat heel Holland Limburgs lult... Ik wil wel afvallen maar ik denk dat dit duurt totdat ik een ons weeg en dat duurt hopelijk nog heel lang. Ik geef Arabisch meer kans. [verborgen inhoud] Ik denk dat de opname van Vincent afkomstig is. Het is overigens Daniël Dekker en Rowwen Hèze, maar dat terzijde. Veul plezeer dermet.

• 0 antwoorden
    • 753 weergaven
  7. De Nederlandse Top 40 van 28 mei 1982. Groet, Bertus VOO 1982 05-28 1530-1600 LexHarding - NederlandseTop40.mp3 [verborgen inhoud] VOO 1982 05-28 1600-1700 LexHarding - NederlandseTop40.mp3 [verborgen inhoud] VOO 1982 05-28 1700-1800 LexHarding - NederlandseTop40.mp3 [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 753 weergaven
  8. De Top 40 van 13 Maart 1982 met Wim van Laar [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 13 Maart 1982 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van week 10, 1982 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 7 Maart 1987 Dave Roest [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 753 weergaven
  9. Started by Moby,

VOO-H3-02-09-1983 - 15u00-1800. Een volledige middag top 40 uit 1983 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Groet,Moby

10. Started by Juul,

Hier de 2 laatste Posters uit juli 2006. 1. 7 juli 2. 14 juli [verborgen inhoud]

11. Started by henkleppers,

Las dat Extra Gold ook een aantal extra zeezender gerelateerde programma's heeft in de avond in de maand augustus, veelal herhalingen. Kan iemand die hier ook posten aub? Thnx!

• 0 antwoorden
    • 753 weergaven
  12. Dance4Life is een wereldwijd project om door middel van dansen de ziekte AIDS en HIV aan te pakken. Jongeren nemen tijdens de tweejarige terugkerende, internationale actiecampagne zelf het heft in handen. Op 25 november 2006 dansen alle deelnemende jongeren gekleed in het wit met elkaar verbonden via een satellietverbinding, ter afsluiting van het scholenproject. Het Gelredome is de locatie voor het mega dance event met o.a. DJ Tiësto. Giel Beelen interviewt DJ Tiësto/Lange Frans en Baas B/ Tim van Di-rect/Jacqueline Govaert van Krezip/de organisatoren. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 753 weergaven
  13. De eerste aflevering van Terug in de tijd op Radio 2 bij de VOO met Bart van Leeuwen. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 752 weergaven
  14. Started by Omnivoor,

Nog een keertje in de herhaling, ooit al een keertje aangeboden bij de buren geloof ik of hier, maar ik kan er niets van vinden met de zoekknoppen [verborgen inhoud] Ome Joop Song Contest Zomer 1977.mp3 Dit was volgens mij bij Frits Spits NOS, alhoewel Ome Joop het over de NCRV heeft. Precieze datum weet ik niet, maar op mijn cassette staat deze opname tussen 'So You Win Again' en 'Undercover Angel' in. Destijds hield ik geen datums bij Je kon cassettes insturen met je eigen Ome Joop imitatie. Er zitten een paar hele goeie tussen, maar nummer 1: je kunt wel bedenken wie nummer 1 is Omni

• 0 antwoorden
    • 752 weergaven
  15. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 752 weergaven
  16. Ooit op internet gedownload, erg leuk uurtje. [verborgen inhoud]

17. Started by peter,

Top 40 [verborgen inhoud] Tipparade [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 752 weergaven
  18. Started by h.roos,

RTi-Hilversum-Co snel-Studio Hilversum-50 jaar Hilversum 3 (2015). [verborgen inhoud] Link werkt tot 01-aug.-2018. Groet Henk.

• 0 antwoorden
    • 752 weergaven
  19. Started by peter,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 752 weergaven
  20. Gast evr
    Started by Gast evr,

hallo radio people, Ik zoek naar oude studio opname van Mark de brouwer met het zondagmiddag programma Forgotten 45's. Vorige links werken niet meer. Wil iemand mij hiermee een plezier doen? Vriendelijke radiogroeten uit Belgiê.

• 0 antwoorden
    • 752 weergaven
  21. Ik zet ém maar in het forum Nederland [verborgen inhoud] Offshore LP kant 1.wav Offshore LP kant 2.wav Offshore LP kant 3.wav Offshore LP kant 4.wav

• 0 antwoorden
    • 751 weergaven
  22. Started by Jingle192,

Beluister: [verborgen inhoud] Draailijst: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 751 weergaven
  23. Non Stop 80's [verborgen inhoud] LP Top 20 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 751 weergaven
  24. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ron [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

25. 06 Augustus 1977 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 751 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.