Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.194 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 10 antwoorden
- 3,4k weergaven
- 2 followers
-
-
Huub Rosenberg kreeg een foto van zijn broer en stuurde die aan ons met een toelichting! [verborgen inhoud] … Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Ben al jareniet lid van de stichting, maar vindt het niet meer van deze tijd dat de video stream niet te zien is op een tablet, maar alleen op pc of lab top.
-
- 3 antwoorden
- 685 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 938 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opnames uit archief van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 592 weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Uitzending op zaterdag 17 december 2016 van 13.00 - 18.00 uur op de stream van [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 13.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud] Tipparade op 192Radio: Presentatie: Bert van der Laan. Uitzending op zaterdag 17 december 2016 van 16.00 - 18.00 uur op de [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 16.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud]. Limited edition Queen komt binnen met Bohemian Rhapsody. Zijn een aantal speciale versies van verschenen. Niet de track zelf, maar bijvoorbeeld het vinyl. De blauwe versie kan …
-
- 2 antwoorden
- 915 weergaven
-
-
Even een opmerking van mijn kant over Nostalgia van Francis Goya. De versie die ik hoorde, heb ik ook op een verzamelaar staan, maar het is niet de originele single-versie. Maar even zoeken op youtube, dan is ie wel ergens te vinden. En ik hoor dus net, dat de top 40 van 27 december 1975 niet meer wordt uitgezonden. Eerlijk gezegd heb ik liever dat de "vergeten" lijst van 31 december 1966 compleet met tipparade en al alsnog wordt uitgezonden.
-
- 2 antwoorden
- 881 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
[verborgen inhoud] Opname uit archief van Ton van Draanen.
-
- 1 antwoord
- 881 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Afkomstig uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 792 weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 598 weergaven
-
-
Ik ben oude programmabanden aan het afluisteren om de reclame's eruit te halen. Zo kwam ik net in een OGM tegen en Gerard de Vries draaide een single van Nicky and The Shouts - Tears inside. Het klonk zo Hollands dat ik maar eens op WWW ben gaan kijken. En ja hoor, een bandje uit Groningen. Erg leuk, wie zou het plaatje nou nog hebben? Het audio heb ik dus nog. ( kunnen we hier niet plaatsten hoewel die single al lang niet meer te krijgen is……………..). Maar met aankondiging van Gerard mag het weer wel….. [verborgen inhoud] Meer over het bandje: ( wat zou d'r van de mannen geworden zijn ?) [verborgen inhoud] [verborgen …
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 701 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 18 decvemberr 2015 20.00- 22.00 uur en 23 december 2016, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Jan Lahmeijer Nou, we komen wel meteen in de stemming, met een gebed zonder muziekinstrumenten. Heel mooi, en vooral: knap. De verder nogal onbekende Pozo Seco Singers houden die sfeer goed aan. En Gary Lewis mag zijn nummer van vorige week terecht nog een keertje doen. Het wordt ook weer… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
Delmare 1979 08-13 0802-0900 JohanRood.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 1 antwoord
- 747 weergaven
-
-
Laser558 1984 12-26 0930-1030 RickHarris - HolyMichaels.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 698 weergaven
-
-
Caroline North 1967 05-01 0821-0848 JerryKing.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 583 weergaven
-
-
Caroline North 1966 06-00 0000-0000 JackSpector.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 602 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 550 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 616 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opnames uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 694 weergaven
-