Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 823 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 635 weergaven
- 1 follower
-
-
​Nog 2 inzendingen voor ‘Veronica aan de muur’ van Bauke Miedema en Huib Kers. Bekijk dit op Veronica aan de muur ! … Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: lees verder > Lees verder
-
Ach, kijk naar deze lijst en geef toe: wat werd er toch veel uitstekende muziek gemaakt in '65; de pomuziek werd kennelijk volwassen. Genoeg keus en afwisseling voor iedereen. Ik licht er even de eerste single van Reparata and the Delrons uit. We kennen ze hier eigenlijk alleen van .., ja, je weet het vast nog wel. Als je van The Shangri Las hield/houdt, dan is dit I Can Tell onmiddellijk herkenbaar. The Lettermen waren een prima vocal groep maar meestal wat aan de slome kant. Hun cover van een oude Jimmy Rodgers hit is een stuk steviger. Doet overigens wel behoorlijk aan Silhouettes denken, maar dat kwam later uit. Een paar orenstrelers van het tweede uur. Daar treffen w…
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 6 maart 2015 20.00- 22.00 uur en 11 maart 2016, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk, Frans de Graaff en Eduard Hanauer Deze week begin ik eens met de obscure maar oh zo leuke orenspitsers. In het eerste uur zijn dat twee nummers aan het eind. Eerst The Challengers met Walk With Me, zo obscuur dat het niet eens op YouTube op te vragen is. Maar leuk!! Een groepje dat zich vooral… lees verder > Lees verder
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 741 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-