Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.189 discussies in dit forum
-
-
[verborgen inhoud] van Veronica, Noordzee, Caroline, Atlantis, Mi Amigo, Paradijs en Waddenzee. [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Luc Dardin en Rick van Rijn. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 887 weergaven
-
-
Nick jackson en Peter Chicago. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 906 weergaven
-
-
Dave Asher en Peter Chicago, [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 633 weergaven
-
-
Uitgezonden vandaag precies 46 jaar geleden vanaf de MV Mi Amigo: [verborgen inhoud] Enjoy! Jan-Fré
-
- 0 antwoorden
- 742 weergaven
-
-
Peter Chicago en Caroline Martin. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 768 weergaven
-
-
-
Wat ik me zomaar afvroeg, weet iemand of Tante Erna nog leeft en wat of ze gedaan heeft na 1974. Grt Rieni.
-
Ferry Eden en Ad Roberts. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
De eerste Joost mag het weten op Monique? [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 881 weergaven
- 1 follower
-
-
Top 40 en Tipparade 1965 herhaald! ​De uitzending van de Top 40 en de Tipparade van 1965, worden vanaf nu herhaald op de woensdagmiddag. De Top 40 van 14.00 tot 16.00 uur, en daarna van 17.00 tot 18.00 uur de Tipparade. Lees verder ... http://www.norderney192.nl/EE/index.php/site/norderney_nieuws/top-40-en-tipparade-1965-herhaald
-
Uurtje Mark de Mast. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 766 weergaven
-
-
-
Uurtje Berk in uitvoering. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 814 weergaven
-
-
DJ naam overgenomen van de cassette. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 605 weergaven
-
-
De eerste keer Dick op Monique. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Joost mag het weten... [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 874 weergaven
-
-
Een uurtje Top 50 met Mark Stam. Iemand zin om een lijstje te maken? [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Gisteren met Ad een filmpje gemaakt voor KRO's reunie. Al vroeg verzamelen in Hillywood. We wisten het wel maar wat is dat een gedoe zeg bij de TV. Alles tig keer over. En interviews maken met muziek d'r onder en dan moesten wij zeggen;"jongens niet zo slim want als je gaat monteren en de muziek zit er onder......" En 7x een LP uit een rek halen......en maar weer over.......Daarom wilde ik nooit bij de TV. Gewoon lekker radio. Voor waarschijnlijk 10 minuten bezig geweest van 11.30-16.00 uur.... Pfffffff, Ik ben nog dood op.
-
- 21 antwoorden
- 4,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Voor die genen die afgelopen zaterdag niet konden luisteren, of die er niet genoeg van kunnen krijgen, zaterdag aanstaande 18-1 is er tussen 19 en 22.00 de herhaling van Nederbeat top 40. Voor alle wetenswaardigheden en discussies van eerder hier over, zie de andere berichten op dit forum, voor de lijst: http://www.norderney192.nl/nederbeat_top40lijst.html (weer..) veel luisterplezier! Groet, Jan
-
- 0 antwoorden
- 819 weergaven
-
-
-
-
maeva op 7 van 26 mei 2001:de praatstoel met ben van praag en patrick valain http://www4.zippyshare.com/v/12008302/file.html
-
playback-19-januari-1964 ​​​​​​​​​Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 19 januari en woensdag 22 januari 2014, 21-23 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Frans de Graaff Techniek: Jaap Lensen ​19 januari Hehe, eindelijk kan het eerste Beatlesnummer gedraaid worden in het Amerikaanse uur. I Want to Hold Your Hand is nu officieel uit en komt meteen binnen op nr. 45 van de Top 100. Daar kunnen zelfs Andy Williams (Charade) en Frank Sinatra (Stay With Me) natuurlijk niet tegenop. Orenspitsers dit uur: Gene Pitney met That Girl Belongs to Yesterday, een nummer van Jagger en Richards. In het verenigd Koninkr…