Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 676 weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 596 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 425 weergaven
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 905 weergaven
-
-
Momenteel neem ik de Britse hitlijsten uit de sixties en begin seventies onder de loep. Ik probeer de nummers die toen genoteerd waren aldaar te zoeken. Het meeste is te achterhalen, maar uit de jaren 1965 en 1967 zoek ik nog volgende mp3tjes (128 Bitrate is groot genoeg): Frankie Vaughan - Someone Must Have Hurt You A Lot Soul Brothers - I Keep Ringing My Baby Ken Dodd - Let Me Cry On Your Shoulder Val Doonican - Two Streets Andy Williams - More And More (1967) Vince Hill - Love Letters In The Sand Frankie Vaughan - So Tired Binnenkort zal ik ook de ontbrekende nummers van 1968 en 1969 plaatsen. Ben daar nog mee bezig momenteel. …
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 971 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 720 weergaven
-
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 11 decvemberr 2015 20.00- 22.00 uur en 16 december 2016, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Koen Edeling Playback 11 december 1966 En daar gaan we weer, met twee uur fraaie popmuziek uit het topjaar 1966. Onze experts hebben weer fantastisch leuke plaatjes uitgezocht. Niet dat dat moeilijk was, hoor. De productie én de kwaliteit liggen hoog momenteel, en gezien de formule van het programma (nieuw uitgekomen… lees verder > Lees verder
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 693 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 791 weergaven