Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.189 discussies in dit forum
-
Paul de Wit op zondagmiddag. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Diverse fragmenten van de Veronica. Afkomstig van een cassette van Edwin (rauhfaser). [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Drie opnames uit juni 1979 die (nog) niet gedateerd zijn. Misschien dat iemand hier de juiste data kan achterhalen? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
45 minuten Top 50 met Paul de Wit. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Jan-Fré
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Paul de Wit en Rob Hudson live vanaf de MV. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Uurtje afkomstig van cassette. Gegevens overgenomen, niet gecontroleerd. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Drie uur met Paul Alexander en Andy Archer. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 984 weergaven
-
-
Volgend setje. Opgenomen, op snelheid gezet, gegevens overgenomen van cassettes en niet gecontroleerd. Ook deze cassettes zijn afkomstig van Evert. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Rob Hudson, Ds Toornvliet en Martin Fisher. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 825 weergaven
-
-
Vier uur met Johan Visser en Martin Fisher. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Een aantal Veronica opnamen afkomstig van Evert Stolman. De gegevens zijn niet gecontroleerd, van de laatste zoek ik nog de juiste datum. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 12 antwoorden
- 4,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Een c90 cassette met Andy Archer. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 850 weergaven
-
-
Ian Mack met de Steve Young show. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 856 weergaven
-
-
29 mei 1987 was de laatste dag dat Maarten de Jong werkzaam was bij Radio Monique. Hij ging op weg naar Amerika, 1 jaar lang. Geen idee wat er na dat jaar van hem terecht is gekomen. Hierbij wel de laatste aflevering van Maarten's programma Poptiek, die hij doet in duopresentatie met een zekere Jantien. Behalve leuke muziek van onder andere de Raspberries, Nik Kershaw en Depeche Mode in het nieuws ook een bericht over de Duitse (brokken) piloot Mathias Rust, die met zijn vliegtuigje op het Rode Plein is Moskou landde. Hier tref je het programma: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Jan-Fré
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Zaterdag was ik even in Den Haag en daar zag ik bij Foto Hafo in de Wagenstraat een molen met ansichtkaarten voor de deur staan. 'Unieke stadgezichten' van [verborgen inhoud]l. Sowieso ook 2 plaatjes van de stranding van de Norderney. 1 zeg maar 'en profil' en 1 die je op bijgaande foto ziet. Dacht niet dat er een fotograaf vermeld stond.
-
Opname uit 1992. Cassette afkomstig van Evert Stolman. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 828 weergaven
-
-
Een aantal Caroline opnamen uit 1990. Cassette's zijn afkomstig van Evert Stolman. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 746 weergaven
-
-
En de laatste uit de RSL serie. Cassette's komen van Evert Stolman. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 824 weergaven
-
-
Twee programma's met Chris Kennedy . [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 784 weergaven
-
-
Vier uur van de RSL uit 1995. Cassette's komen van Evert Stolman. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Twee programma's uit 1997. Cassette's komen van Evert Stolman. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 994 weergaven
-
-
IK ben op zoek naar de orginele uitzending van de Lexjo-ABTT van 20-mei-1974,daar in verteteld Tineke een verhaal wat mij bekend voor komt.is er iemand die deze uitzendig heefd en hem hier wil plaatsen.Groetjes en alvast bedankt.
-
- 0 antwoorden
- 947 weergaven
-
-
Rene van Elst en Paul de Wit. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 851 weergaven
-
-
Beste cafébezoekers, Ziende blind waren we. Misschien beter gezegd: horende doof. Allemaal trapten we erin. Misschien heeft één iemand het bedacht en de rest het overgenomen, misschien dachten we het allemaal zo te horen. Feit is in ieder geval dat alle tapelijsten die ik ken zullen moeten worden aangepast. Al 36 jaar staat er iets waarvan we hadden kunnen weten dat het niet klopt. Wellicht vraag je je af wat er aan de hand is. Ik zat gisteravond te luisteren naar de Persoonlijke top 10 met Haike van 6 mei 1977. Het was de Persoonlijke top 10 van Jan Dick Slob uit de provincie Utrecht. Hij was onzeker over hoe Haike's naam precies was. Daarop begon ze haar naam …
-
- 14 antwoorden
- 3,8k weergaven
-