Jump to content

NTR - 27-01-2012 - Ekstra Weekend

Featured Replies

Posted

Ik heb voor mijn hobby als luisteramateur een radio (Perseus) die bestuurt wordt via een PC. Ik zal binnenkort eens wat meer hierover vertellen, maar het komt er op neer dat ik direct op deze PC audio van de radio kan opnemen van (1 tot 34000 khz) met behulp van Wavelab en Virtual Audio cable. Gisteren heb ik op deze pc ook een Noxon DAB+ usb stick geinstalleerd. De PC is nu ook een DAB+ radio met opname mogelijkheid. Hoe dat klinkt? Zo:

NTR-3FM20120127-1900-2000-GerardEkdom&MichielVeenstra-EktraWeekend-GastIreneMoors

NTR-3FM20120127-2000-2100-GerardEkdom&MichielVeenstra-EktraWeekend-GastIreneMoors

NTR-3FM20120127-2100-2200-GerardEkdom&MichielVeenstra-EktraWeekend-GastIreneMoors

Oh, vroeger luisterde ik iedere week naar Stender & Van Inkel. Drie uur keet op de radio. Tegenwoordig heb je op 3FM Ekstra Weekend van Gerard Ekdon en Michiel Veenstra. Ook drie uur keet op de radio met goede muziek. Gisteravond was Irene Moors te gast en dat kan je dus terugluisteren via de opname hierboven.

Noxon DAB+ USB stick

Toch zeker wel KEET-radio ten top. Maar je moet er van houden.

Een prima 1x in de week vrijdagavond programma.

Mede populair door 101TV. Bedankt voor het aanbieden.

Inderdaad een prima 2012-versie van Stenders & Van Inkel, bovendien hoogstpersoonlijk goedgekeurd door Stenders zelf, die rond tien altijd wel even met Gerard en Michiel praat, ofwel voor tien in hun show, ofwel net na 10 in zijn show.

En inderdaad: 3 FM-muziek, die meestal de moeite waard.

Dank voor het aanbieden.

Edwin

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Important Information

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Terms of Use, Privacy Policy en Guidelines.