Geplaatst 31 januari 201213 jr. Ben ik nou de enige die deze associatie heeft als je deze man zo ziet? Centjes verdienen, hopla eruit
Geplaatst 31 januari 201213 jr. ehhhh, wie is die meneer in dat boevenpakje eigenlijk ? Blijkbaar heb ik iets gemist .... Rien
Geplaatst 31 januari 201213 jr. Auteur Dit is de nieuwe voorzitter (redder) van de PVDA, Hans Spekman. Ik weet dat je iemand niet op de kleding mag beoordelen, maar om nu op een congres te komen in je slechtste kluspakkie?
Geplaatst 1 februari 201213 jr. Lees eens wat Hans Wiegel in zijn colum (De Pers) schreef : 3. Ik zag laatst een foto, genomen op het partijcongres van de PvdA, met daarop in omhelzing Cohen en de nieuwe partijvoorzitter Spekman. De één in pak, de ander in een soort boevenshirt, al waren de strepen horizontaal. Een paar apart. Spekman gaat het partijbureau verplaatsen. Weg van de grachtengordel. Hij denkt dat de arbeiders dan bij zijn partij terugkomen. Maar die kiezen nu de SP, zoals velen vroeger de CPN, met Marcus Bakker altijd goed gekleed en met hun bureau in ‘Felix Meritis’, een prachtig pand op de Keizersgracht in Amsterdam. Sterkte Prachtig toch ? Rien
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.