Spring naar bijdragen

jingle voor dit cafe .....


rien1959

Aanbevolen berichten

Tja, waar moet je zoiets plaatsen ?

Zit ik wat te klooien in mijn studiootje, de jongens zijn gelukkig met wat anders bezig, dus ik kan mijn gang gaan .....

Ben ik met een zeer oude vocoder plug-in bezig, maar ik weet niet wat ik moet opnemen ..... dus je roept wat en ineens zit je een soort naamjingle voor het Internet Radio Cafe te maken. ;)

Affijn, het ging toch allemaal langer duren dan ik van plan was, maar wat maakt het uit, je bent van de straat.

't is een simpel dingetje , maar wel aardig : http://www.mijnbestand.nl/Bestand-OYJ8I8R3IG8D.mp3

Hij is vrij van rechten, de stem ben ik zelf en de muziek is uit een rechtenvrije bibliotheek.

Rien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dyo, ik weet zo uit het hoofd niet precies hoe het heet.

Vandaag zal ik nog eens kijken.

Wel weet ik dat het al een oude plug-in is van Akai.

Van de vocodersoftware die ik heb is dit de best klinkende.

Rien

P.s. Intussen gevonden, het is de Akai DC Vocoder VST plug-in (niet gratis)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6412
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Panthera leo
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.