Spring naar bijdragen

JMHW 15-12-1965


zamosc

Aanbevolen berichten

Ja, dus. Hoe die masters toch altijd gaan zwerven......

Daar is niks tegen. "Wat geweest is is geweest", maar een kopie van een CD maken die wij uitbrengen gaat mij te ver. Maar nogmaals ik zeg nog niet dat dit met deze opname het geval is.

Moet ik nog nakijken.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 'm van een ander downloadplatform 'geplukt' en deel graag met anderen

groet

Theo

Komt dit van een door de Stichting Norderney (te koop) aangeboden CD? (Dan hoef ik geen moeite te doen nl)

Douwe


Ja Juul en dit dat kader..over een paar weken is het Griekse drama compleet, hou de pers in de gaten!!

groet

Theo

Onze Theo is Theo van Erik.............

Welkom Theo. Nog steeds bezig met "de zakkers en de stijgers" zie ik..........

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In middels heb ik de bron achterhaald van deze JMHW. Het programma komt vanaf onze "donteurs-leden pagina".

Het is nl zo dat de leden donateurs na betaling het recht hebben en krijgen om o.a. naar de files (programma's) te luisteren achter een wachtwoord. ( Je kunt dat zien op onze website).

Het is niet toegestaan om de de programma's die via onze "player" te beluisteren zijn op te nemen en daarna te verspreiden.

Ook dat staat op onze website. Kennelijk doen mensen dat dus wel.

De donateurs zijn voor ons een belangrijke inkomstenbron waarmee we de Stichting draaiende kunnen houden. En door dit soort activiteiten komt dat in gevaar.

Ik heb daartoe een verzoek ingediend bij de "admin" om bovenstaande link te verwijderen. Ik ga er van uit dat een ieder begrip daarvoor heeft na het lezen van bovenstaande uitleg.

Mensen die nadere uitleg willen kunnen zich bij mij melden zodat we dit forum een beetje "schoon" houden.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.