Spring naar bijdragen

wie zou dit zijn?


Juul

Aanbevolen berichten

Veronica had de zender van Caroline a/b van de Mi Amigo gehuurd gedurende de stranding. (april 1973)

Maar ik vind in m'n archief deze opname, helaas kan ik nergens terug vinden van wie ik 'em gekregen heb, maar dat neemt niet weg dat ik reuze benieuwd ben naar de persoon die deze tekst uitspreekt.

Iemand enig idee?

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WV8Y4WAWTBFI.mp3

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Martin, nee dat zeker niet.

Naarmate ik er langer over nadenk staat mij iets bij dat ik ooit een mail kreeg van iemand die schreef dat het "Will v.d. Steen" zou kunnen zijn?

Maar ik heb te weinig kennis over Caroline-Mi Amigo uit de periode april 73 om daar iets over te zeggen. Dus ik heb m'n hoop gevestigd op de "deskundigen" hier.

Groet,

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, leuk Vincent. Een foto. Weet ik tenminste wie iemand is. Zal ik hem bij gelegenheid eens vragen hoe dat nu was in die tijd dat wij hun zender gebruikten. Ik heb wel e.e.a van Norman en ook Dennis King gekregen maar eens kijken als ik de verhalen naast elkaar leg of er gelijkenis in zit.

Dank je.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.