Spring naar bijdragen

05-06-1972 - Radio Veronica - Lex Harding


Vincent

Aanbevolen berichten

Ja Juul Lex blijft populair ,, luister nog heel vaak de top 40 , lexjo,s ed ... en nu ook nog weer een en ander gedownload van de Offshore-radio.de/downloads.htm , staan vele uren veronica op van 18-04-1973 etc .De moeite waard om eens te kijken maar jij zal dat wel hebben bij de stichting Norderney. En ach Lex woont hier niet zover bij me vandaan aan de gracht , en is en blijft samen met Tom Collins de mooiste radio stemmen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop bedankjes zeg. Lex is dus nog populair. Zal ik eens tegen 'em zeggen........

En dan tel ik het aantal "stiekeme downloaders" niet mee. ( hi)

Juul

Ik herinner mij een zeer bedeesde Lodewijk den Hengst in 66/67 op Radio Dolfijn op een keurige manier oa Frank Sinatra en Anita Kerr aankondigen in de "dit is en dat was"style.

Lodewijk werd Lex onder het inspirerende maar met alcohal overgoten bewind van TieDubbeljoe Tony Windsor. Tw maakte van het keurige maar ozo geflopte Dolfijn Swinging Radio DubbelToeSeven<227> En daar kwam opeens de meer uitgesproken en directe style van Lex boven water. Hij werd een topper samen met ene Tom Collins die ook bij 227 opgevoed werd. Juul, vraag bij gelegenheid eens aan Lex in hoeverre hun 227 opvoeding geleid heeft tot hun zeer eigen en goede style. Daar moet ie maar eens antwoord opgeven, hoeft Harding zich niet voor te schamen. Wij verwachten van jou nauwkeurige verslaggeving. Hop Juul, pak de Puch and off you go richting Harding. Maandag lezen we jouw verslag wel.

Paul de Haan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herinner mij een zeer bedeesde Lodewijk den Hengst in 66/67 op Radio Dolfijn op een keurige manier oa Frank Sinatra en Anita Kerr aankondigen in de "dit is en dat was"style.

Lodewijk werd Lex onder het inspirerende maar met alcohal overgoten bewind van TieDubbeljoe Tony Windsor. Tw maakte van het keurige maar ozo geflopte Dolfijn Swinging Radio DubbelToeSeven<227> En daar kwam opeens de meer uitgesproken en directe style van Lex boven water. Hij werd een topper samen met ene Tom Collins die ook bij 227 opgevoed werd. Juul, vraag bij gelegenheid eens aan Lex in hoeverre hun 227 opvoeding geleid heeft tot hun zeer eigen en goede style. Daar moet ie maar eens antwoord opgeven, hoeft Harding zich niet voor te schamen. Wij verwachten van jou nauwkeurige verslaggeving. Hop Juul, pak de Puch and off you go richting Harding. Maandag lezen we jouw verslag wel.

Paul de Haan

Ha die Paul,

Ik ga het hem vragen. Maar wellicht krijg je binnenkort zelf de gelegenheid 'em dat te vragen.........

Juul

PS ik zie tot m'n schrik dat ik al "senior member" ben hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Paul,

Ik ga het hem vragen. Maar wellicht krijg je binnenkort zelf de gelegenheid 'em dat te vragen.........

Juul

Ben benieuwd.

PS ik zie tot m'n schrik dat ik al "senior member" ben hier.

Ja Juul, we worden snel oud.

Paul de Haan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.