Spring naar bijdragen

Rolling Stones Album Special


Tino

Aanbevolen berichten

The Rolling Stones stellen de jubileumtour voor hun 50e verjaardag uit tot volgend jaar. Dat bevestigden Mick Jagger en Keith Richards deze week aan het muziekvakblad Rolling Stone(!).

Ter compensatie hier een radiospecial over het live-album van hun Voodoo Lounge-tour : Stripped.

In navolging van de posts van Juul gaat het hier ook om een special van The Album Network.

Please login or register to see this link.

Let op : Stripped is Zipped, en beveiligd met een wachtwoord : iradiocafe.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Rolling Stones stellen de jubileumtour voor hun 50e verjaardag uit tot volgend jaar. Dat bevestigden Mick Jagger en Keith Richards deze week aan het muziekvakblad Rolling Stone(!).

Ter compensatie hier een radiospecial over het live-album van hun Voodoo Lounge-tour : Stripped.

In navolging van de posts van Juul gaat het hier ook om een special van The Album Network.

Please login or register to see this link.

Let op : Stripped is Zipped, en beveiligd met een wachtwoord : iradiocafe.nl

zo maar een vraag, waarom heb je het beveiligd als je het wachtwoord hier neerzet?

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo maar een vraag, waarom heb je het beveiligd als je het wachtwoord hier neerzet?

Ik wil daarmee de link exclusief voor dit prachtige forum houden. Zo'n link kan anders gaan "zwerven", het gaat hier immers om een programma waarvoor wereldwijd belangstelling zou kunnen zijn.

Ik ben me er namelijk terdege van bewust niet de rechthebbende te zijn van dit programma. Het gaat hier om broadcast-kwaliteit, niet om een radio-opname.

Mijn bedoeling is echter niet copyright-schending, maar het delen van een programma met mede-liefhebbers van het schitterende medium radio. Dat zijn er op dit moment ruim 300, dat valt dan nog onder verspreiding op beperkte schaal. Ik heb hier zelf ook mooie programma's op het forum gevonden, en ik geloof in het principe van geven en nemen.

Hoewel niet verboden, geven mensen die enkel downloaden en zelf geen bijdrage leveren mijns inziens geen meerwaarde aan het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil daarmee de link exclusief voor dit prachtige forum houden. Zo'n link kan anders gaan "zwerven", het gaat hier immers om een programma waarvoor wereldwijd belangstelling zou kunnen zijn.

Ik ben me er namelijk terdege van bewust niet de rechthebbende te zijn van dit programma. Het gaat hier om broadcast-kwaliteit, niet om een radio-opname.

Mijn bedoeling is echter niet copyright-schending, maar het delen van een programma met mede-liefhebbers van het schitterende medium radio. Dat zijn er op dit moment ruim 300, dat valt dan nog onder verspreiding op beperkte schaal. Ik heb hier zelf ook mooie programma's op het forum gevonden, en ik geloof in het principe van geven en nemen.

Hoewel niet verboden, geven mensen die enkel downloaden en zelf geen bijdrage leveren mijns inziens geen meerwaarde aan het forum.

Ik snap 'em.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

The Rolling Stones stellen de jubileumtour voor hun 50e verjaardag uit tot volgend jaar. Dat bevestigden Mick Jagger en Keith Richards deze week aan het muziekvakblad Rolling Stone(!).

Ter compensatie hier een radiospecial over het live-album van hun Voodoo Lounge-tour : Stripped.

In navolging van de posts van Juul gaat het hier ook om een special van The Album Network.

Please login or register to see this link.

Let op : Stripped is Zipped, en beveiligd met een wachtwoord : iradiocafe.nl

 

Hoi

Is deze opnamen nog een keer online te zetten, voor een stonesfan

 

Gr ray

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6408
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    jac76
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.