Geplaatst 26 maart 201213 jr. Beste jingle/radiofans, Voor geinteresseerden heb ik een aantal jingles en jinglecompilaties op Soundcloud geplaatst. (Een paar van die compilaties had ik ooit in een belendend pand laten horen... ) Het zijn er nu wel veel in één keer, maar dat komt omdat ik dit forum nog maar net ontdekt heb. Leuk overigens. http://soundcloud.com/search?q%5Bfulltext%5D=simon+fex Veel plezier. Vriendelijke groet, Simon
Geplaatst 26 maart 201213 jr. Welkom Simon, Hopelijk ben je hier iets toeschietelijker in het beantwoorden van vragen dan op het andere forum.
Geplaatst 27 maart 201213 jr. Nou, een beetje een raar antwoord, maar ik geef je het voordeel van de twijfel...
Geplaatst 28 maart 201213 jr. Welk een eer en wat gezellig zo'n eerste gesprek, niet? (neem aan dat nu dat voordeel wel weg is? ) vriendelijke groet Simon
Geplaatst 28 maart 201213 jr. Welkom Simon, Hopelijk ben je hier iets toeschietelijker in het beantwoorden van vragen dan op het andere forum. "andere forum?".........oh ( hi). groet beiden Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.