Geplaatst 2 april 201213 jr. Ik plaats het maar onder tunes: Afgelopen woensdag 28 maart overleed Earl Scruggs. Zijn naam is mischien niet zo bekend, maar iedere Mi Amigo luisteraar herkent dit RIP Marcel
Geplaatst 2 april 201213 jr. Earl Scruggs was mij zeer bekend, een legende in de Amerikaanse bluegrass muziek. Die manier van banjo spelen is zo ongeveer door hem uitgevonden. Ik wist alleen niet dat er een link was met een zeezender. Mi Amigo was nu eenmaal niet echt mijn ding. Paul
Geplaatst 2 april 201213 jr. Geweldige clip, dank je. Het gekke is, ik hoor de clip en wil gelijk de jingle mee zingen....
Geplaatst 2 april 201213 jr. Geweldige clip, dank je. Het gekke is, ik hoor de clip en wil gelijk de jingle mee zingen.... Ik vind het 10x niks, maar hier is de jingle of eigenlijk gezongen filler. De Ferry Eden uitvoering door Ton van Draanen. Ik weet niet of hij hieraan herinnert wil worden... http://www.mediafire.com/?n96i2zox93o48x9
Geplaatst 2 april 201213 jr. De Ferry Eden uitvoering door Ton van Draanen. Ik weet niet of hij hieraan herinnert wil worden... Och waarom niet, het is een beetje simpel maar toch leuk. Bedankt voor het uploaden. Robin
Geplaatst 7 april 201213 jr. Geweldige clip, dank je. Het gekke is, ik hoor de clip en wil gelijk de jingle mee zingen.... Ik sluit me hierbij aan, nostalgie. Er is zoveel uitgebracht wat niks was, maar iedereen kent ze ! Mvg.Mar10
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.