Geplaatst 12 april 201213 jr. Ik wilde altijd al een programma maken over en met Georgie Fame. In september 1996 was ie in Laren nh voor het programma Sesjun. Dat kwam vaker voor en ik heb 'em daar uitgebreid geïnterviewd. Minidisc en microfoon op het biljart en hup een MD vol. Een prachtige middag had ik. (ja ik heb ook m'n helden). De Poster hebben we uitgezonden op 21 september 1996. Een collega maakte even snel een foto in Nick Vollebrechts Jazz Café. vlnr. Juul, Henk Meutgeert, Georgie Fame. Juul
Geplaatst 13 april 201213 jr. leuke foto, Juul! Henk en Georgie spelen volgende maand weer samen en wel met Madeline Bell en het Jazz Orchestra of the Concertgebouw in Singer. Georgie schreef dit met Steve Gray in 1984 en het werd slechts twee keer voor de NL radio opgevoerd. Nu heeft Henk Meutgeert nieuwe arrangementen geschreven en wordt Singer opgevoerd op 24 mei in de Boerderij in Zoetermeer en op 25 mei in DeLaMar met het Jazz Orch olv Henk Meutgeert en mmv het koor van het Conservatorium van Amsterdam. Solisten zijn uiteraard Georgie Fame en Madeline Bell. Singer is een jazzmusical geinspireerd op het leven van Madeline Bell.
Geplaatst 13 april 201213 jr. Auteur Kijk da's mooi nieuws. Een ongelofelijk aardige man die alle tijd nam om mee te praten. Juul
Geplaatst 16 april 201213 jr. en.... zonder Georgie Fame was er geen Radio Caroline geweest.... Ronan had vast wel een ander excuus gevonden... Creatief baasje! Martin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.